Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 18, Komentator
  • 58
  • 59
  • 0

Mój Nowy Orange

Witam

 

Wiem, że odświeżam ten temat, ale też widzę po datach, że komentarze ustały jakiś czas temu.

Ja nie mam dostępu do swojego konta od sierpnia 2018 roku, czyli od terminu kiedy Orange postanowiło zmienić system.

Od września 2018 roku zgłaszałem na różne sposoby reklamacje i do tej pory jedna wielka klapa!!!!!!!!!!

Mój numer nie jest rozpoznawany przez MNO, nie mogę autoryzować go w sklepie.orange.pl i nikt nie wie dlaczego, natomiast notorycznie otrzymuje odpowiedzi, że problem jest rozwiązywany.

Drodzy Państwo przez ponad pół roku, to można na nowo napisać MNO i oprogramować go tak, żeby działał sprawnie.

Czy ktoś może udzielić kompetentnej informacji, czy ten problem da się rozwiązać?

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:


Rozwiązanie:
Poziom 23, Pasjonat
  • 1794
  • 3581
  • 19

Mój Nowy Orange

@velyaro 

Zielona kropka przy ludziku pojawia mi się tylko w Nowym Mój Orange Emotikon: Mrugający

Mam dwa konta ( dla dwóch numerów - jedno jest w Starym gdzie kropki przy ludziku brak Emotikon: Mrugający )


Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 23, Pasjonat
  • 1794
  • 3581
  • 19

Mój Nowy Orange

@velyaro

Czy rozmawiałeś nt. temat z doradcą na czacie?

https://www.orange.pl/view/kontakt

 

Poziom 18, Komentator
  • 58
  • 59
  • 0

Mój Nowy Orange

Wiele razy. Na dobrą sprawę za każdym nieudanym logowaniem do systemu. Parę razy założyłem również zgłoszenia reklamacyjne. Jedyna informacja powtarzana w kółko, jaką oferuje mi Orange to: "nadal pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu i przykro nam że tak się stało".

Poziom 33, Ekspert
  • 2998
  • 3110
  • 104

Mój Nowy Orange

@velyaro to może inna opcja, usuń konto na Mój Orange, ewentualnie na czat poproś o to, potem założysz ponownie konto, być może coś poszło nie tak i normalnym torem, nie da się tego naprawić.

Znalazłeś odpowiedż na pytanie. To oznacz pomocny Post jako Rozwiązanie Emotikon: Mrugający

Poziom 23, Pasjonat
  • 1794
  • 3581
  • 19

Mój Nowy Orange

Ale rozumiem chyba dobrze, że miałeś wcześniej konto w Starym Orange?

Spróbuj pójść tym torem, może uda Ci się

https://www.orange.pl/twojekonto/rejestracja?_ga=2.175674021.601630087.1550210817-1030587275.1539495...

 

Poziom 23, Pasjonat
  • 1794
  • 3581
  • 19

Mój Nowy Orange

[ Edytowane ]

Witaj @irek6311

Dla mnie to NMO jest tzw. trudnym orzechem do zgryzienia gdyż bardzo dużo osób ma problem od dłuższego czasu w temacie logowania się w NMO Emotikon: Wściekły

 

Ciekawa jestem czy @majestyczny rozwiązał swój problem z NMO ?

Poziom 18, Komentator
  • 58
  • 59
  • 0

Mój Nowy Orange

Próbowałem, ale konto powiązane jest numerem telefonu, który w starym MO jest jak najbardziej rozpoznawalny. Podczas zakładania nowego konta, system krzyczy, że ten numer już posiada konto w MO. I szach mat, sytuacja patowa.

Poziom 18, Komentator
  • 58
  • 59
  • 0

Mój Nowy Orange

ok, własnie próbuje, zobaczmy

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 20, Pasjonat
  • 285
  • 319
  • 2

Mój Nowy Orange

No to może trzeba jeszcze usunąć też konto w Starym MO, poczekać ileś tam dni, a potem założyć sobie od razu konto w Nowym MO.

 

Ela

Ela
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 18, Komentator
  • 58
  • 59
  • 0

Mój Nowy Orange

hmmm, pierwszy etap weryfikacji chyba udany. System przekierował do dalszego etapu, tzn weryfikacji przez czat. Tam jednak pani przesłała link aktywacyjny na mój adres email, który jeszcze nie doszedł. Tak wiec czekam.

Fakt, faktem tego sposobu jeszcze nie próbowałem, wiec pojawiło się nowe światełko nadziei Emotikon: Szczęśliwy

Zastanawiam się tylko dlaczego do tej pory żaden konsultant nie zaproponował tego rozwiązania.