- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
Wielkie dzięki @Wojciech/u
chociaż nie wiem czy czasem nie udało mu się bo byłam na jego stronie i widziałam że coś chce posegregować na poczcie, czyli może ? chciałabym bardzo aby to skończyło się happy endem 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
@Wojciechnapisał(-a)@velyaro, posiadasz jakiś numer zgłoszenia? Na jakim etapie masz błąd? Co się dokładnie dzieje?
@wscieklaewka, już patrzę 🙂
Witaj, dziękuję za chęć pomocy.
Numer - jasne że posiadam, świeżutki - dzisiaj założony (kolejny): INC000021085953.
Etap, no cóż. (09.2018) Rejestracja do nowego MO nie udała się, a obecnie każda próba logowania się do konta skutkuje pojawieniem się banera informującego o konieczności rejestracji. Ja się rejestruje, system myśli (kwadrat się kręci), po czym pojawia się komunikat błędu z serii M012.
Następna powiązana z tym tematem sprawa (jak sądzę) brak możliwości weryfikacji mojego numeru tel. w sklepie orange.pl. Chcę coś kupić, system prosi o podanie numeru, wysyła sms'a, którego ja wklepuję w pole na stronie www, po czym pojawia się komunikat typu " mamy chwilowe problemy, spróbuj za chwilę".
Za każdym razem, kiedy dzwonię do Działu Technicznego Orange zgłaszając problem, dowiaduję się, że konsultant nie może zweryfikować mojego numeru w NMO, jedynie w starym widzi moje dane, i że muszę czekać - technicy pracują nad rozwiązaniem problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
@wscieklaewkanapisał(-a)Wielkie dzięki @Wojciech/u
chociaż nie wiem czy czasem nie udało mu się bo byłam na jego stronie i widziałam że coś chce posegregować na poczcie, czyli może ? chciałabym bardzo aby to skończyło się happy endem 🙂
Do poczty (poczta.orange.pl) mogę się zalogować. Nie byłem tam wieki i postanowiłem faktycznie porobić porządki.
Poza wszystkim dziękuję za wstawiennictwo 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
@velyaronapisał(-a)
@Wojciechnapisał(-a)@velyaro, posiadasz jakiś numer zgłoszenia? Na jakim etapie masz błąd? Co się dokładnie dzieje?
@wscieklaewka, już patrzę 🙂
Witaj, dziękuję za chęć pomocy.
Numer - jasne że posiadam, świeżutki - dzisiaj założony (kolejny): INC000021085953.
Etap, no cóż. (09.2018) Rejestracja do nowego MO nie udała się, a obecnie każda próba logowania się do konta skutkuje pojawieniem się banera informującego o konieczności rejestracji. Ja się rejestruje, system myśli (kwadrat się kręci), po czym pojawia się komunikat błędu z serii M012.
Następna powiązana z tym tematem sprawa (jak sądzę) brak możliwości weryfikacji mojego numeru tel. w sklepie orange.pl. Chcę coś kupić, system prosi o podanie numeru, wysyła sms'a, którego ja wklepuję w pole na stronie www, po czym pojawia się komunikat typu " mamy chwilowe problemy, spróbuj za chwilę".
Za każdym razem, kiedy dzwonię do Działu Technicznego Orange zgłaszając problem, dowiaduję się, że konsultant nie może zweryfikować mojego numeru w NMO, jedynie w starym widzi moje dane, i że muszę czekać - technicy pracują nad rozwiązaniem problemu.
Dodam, że za poradą życzliwej forumowiczki próbowałem rejestracji przez stronę: https://www.orange.pl/twojekonto/rejestracja
Podałem swój dotychczasowy adres email używanego w starym mo. Konsultant na czacie poinformował mnie, że została przesłana wiadomość weryfikacyjna na ten adres. Niestety nie przyszła, ani w 24h ani do spamu. Spróbowałem raz jeszcze, podając inny adres, na który Orange wysyła mi faktury - na ten też nić nie przyszło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
Widziałem w innym temacie jaki błąd Ci się pokazuje i przy tym jak najbardziej trzeba było zrobić zgłoszenie. To które podałeś ma datę do 7 marca na odpowiedź. Także czekamy co się pojawi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
@Wojciechnapisał(-a)Widziałem w innym temacie jaki błąd Ci się pokazuje i przy tym jak najbardziej trzeba było zrobić zgłoszenie. To które podałeś ma datę do 7 marca na odpowiedź. Także czekamy co się pojawi.
Ok, to czekamy.
Takie zgłoszenia reklamacyjne w tej sprawie zakładałem (formalnie) wcześniej dwa razy.
Za pierwszym razem dostałem nawet odpowiedź na piśmie do domu - że problem jest w trakcie rozwiązywania i należy czekać. Za drugim razem odpowiedź (już mailowa) była mniej więcej taka - jak już pisaliśmy przy okazji pierwszego zgłoszeniu, trzeba czekać. Dzisiaj zostało założone kolejne zgłoszenie - chyba wiem, jaka będzie odpowiedź.
..... kuriozalna sytuacja.
Na ten moment dziękuję za pomoc, a jak otrzymam odpowiedź, odezwę się.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
7.03 - deadline - to dziś ma wydarzyć się cud - wierzę w to, że w końcu na kolejne moje zgłoszenie ktoś życzliwie odpowie i poda konkretną informację, bez lania wody.
Próba, wszedłem na stronę orange.pl -> zalogowałem się -> pojawił się baner zachęcający do rejestracji w MNO. Po chwili pokazała się plansza (Załacznik). Pojawiła się jakaś zielona kropka na ikonie ludzika. Czy ta plansza oznacza coś dobrego w kontekście MNO - coś robią w tym właśnie kierunku, czy jest to zwykły zbieg okoliczności a komunikat oznacza "jakieś tam" prace techniczne, nie związane z tematem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
Plansza zniknęła. Pojawił się komunikat, rozwiewający nadzieję 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
@velyaronapisał(-a)Plansza zniknęła. Pojawił się komunikat, rozwiewający nadzieję 😕
Witaj @velyaro
Nie było mnie na forum parę dni za sprawą tego błędu logowania w NMO ( może jestem za wrażliwa, ale bardzo mnie bulwersuje ten temat )
Przed 10 minutami próbowałam Ci odpisać ale nie mogłam zalogować się na forum ( wyskakiwał błąd 500 coś tam - z takim trybikiem po prawej stronie )
Spróbuj dowiedzieć się na czacie co oznacza Twój komunikat który otrzymałeś.