- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług.
Od jakiegoś czasu po zalogowaniu na Mój Orange, otrzymuję komunikat "Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług." co oczywiście nie jest prawdą. W aplikacji mobilnej też nie mam dostępu do konta.
Było zgłaszane na czacie i zostałem poinformowany przez konsultanta, że zgłoszenie pojawi się w zakładce "Moje sprawy". No wszystko fajnie, tylko skoro nie mogę się zalogować, to jak mam w ogóle dotrzeć do tej zakładki? Od tamtego czasu oczywiście nic się nie zmieniło.
Proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług.
@Di5coPandanapisał(-a)Od jakiegoś czasu po zalogowaniu na Mój Orange, otrzymuję komunikat "Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług." co oczywiście nie jest prawdą. W aplikacji mobilnej też nie mam dostępu do konta.
Było zgłaszane na czacie i zostałem poinformowany przez konsultanta, że zgłoszenie pojawi się w zakładce "Moje sprawy". No wszystko fajnie, tylko skoro nie mogę się zalogować, to jak mam w ogóle dotrzeć do tej zakładki? Od tamtego czasu oczywiście nic się nie zmieniło.
Proszę o pomoc
Kontynuuj zgłaszanie problemu do skutku. Tutaj nikt nie pomoże, tu tylko inni (mniej lub bardziej sfrustrowani) klienci się udzielają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług.
@Di5coPanda zgłaszaj na czacie, a najlepiej na infolinii mówiąc, że masz usługi niepodpiete do konta. Czy dla tych usług masz w systemie ten sam mail jaki masz przy koncie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług.
@Di5coPanda proponuję usunąć konto Mój Orange, ewentualnie poprosić o pomoc konsultanta. Po 48 godzinach konto zostanie usunięte. Najlepiej odczekać jeszcze z jeden dzień i założyć konto Mój Orange ponownie.