Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 3
  • 0

Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług.

Od jakiegoś czasu po zalogowaniu na Mój Orange, otrzymuję komunikat "Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług." co oczywiście nie jest prawdą. W aplikacji mobilnej też nie mam dostępu do konta.

Było zgłaszane na czacie i zostałem poinformowany przez konsultanta, że zgłoszenie pojawi się w zakładce "Moje sprawy". No wszystko fajnie, tylko skoro nie mogę się zalogować, to jak mam w ogóle dotrzeć do tej zakładki? Od tamtego czasu oczywiście nic się nie zmieniło.

Proszę o pomoc

3 ODPOW. 3

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8689
  • 35136
  • 293

Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług.


@Di5coPandanapisał(-a)

Od jakiegoś czasu po zalogowaniu na Mój Orange, otrzymuję komunikat "Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług." co oczywiście nie jest prawdą. W aplikacji mobilnej też nie mam dostępu do konta.

Było zgłaszane na czacie i zostałem poinformowany przez konsultanta, że zgłoszenie pojawi się w zakładce "Moje sprawy". No wszystko fajnie, tylko skoro nie mogę się zalogować, to jak mam w ogóle dotrzeć do tej zakładki? Od tamtego czasu oczywiście nic się nie zmieniło.

Proszę o pomoc


Kontynuuj zgłaszanie problemu do skutku. Tutaj nikt nie pomoże, tu tylko inni (mniej lub bardziej sfrustrowani) klienci się udzielają.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15598
  • 64189
  • 825

Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług.

@Di5coPanda  zgłaszaj na czacie, a najlepiej na infolinii mówiąc, że masz usługi niepodpiete do konta. Czy dla tych usług  masz w systemie ten sam mail jaki masz przy koncie?


Poziom 43, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 21568
  • 62800
  • 860

Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług.

@Di5coPanda proponuję usunąć konto Mój Orange, ewentualnie poprosić o pomoc konsultanta. Po 48 godzinach konto zostanie usunięte. Najlepiej odczekać jeszcze z jeden dzień i założyć konto Mój Orange ponownie.