- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
Po 3 telefonach na infolinię i jednym zgłoszeniu przez czat, do znajomej przyjechał człowiek z orange i rozwiązał problem. Mianowicie zarejestrował znajomą od nowa na NMO przy użyciu zupełnie nowego adresu email. Teraz wszystko działa więc to jest rozwiązanie. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
U mnie mnie niestety mimo, że minęło dwa tygodnie od zgłoszenia, dalej lipa. Sprawdzę sposób z rejestracją usługi na innym adresie mailowym ale muszę wpierw usunąć stare konto a to trwa 10 dni. Nie można zarejestrować tej samej usługi na innym adresie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
Niestety, mimo ponownego założenia konta na nowym adresie mailowym niewiele się zmieniło. Co prawda niektóre komunikaty się zmieniły ale dalej są błędy. Na dodatek jeszcze w aplikacji mobilnej nie widać już w ogóle aktualnych danych. Pokazuje stare dane, brak np. ostatnich faktur. Ta obsługa w orange to istna porażka. A miało być tak pięknie ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
Miałem taki problem na koncie z nrem stacjonarnym i pomogło zgłoszenie techniczne przez czat. Ale to i tak trwało ponad miesiąc...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
Niestety dalej strona nie jest w pełni sprawna. Zgłaszanie przez czat nic nie daje, zgłaszanie przez błąd na stronie też nic nie daje. Dodzwonić się na infolinie nie można bo cały czas wszyscy konsultanci zajęci ale kasa za połączenia wzięta. Ignorancja ze strony operatora totalna. Jak mawiał klasyk " ja nie mam Pana płaszcza i co mi Pan zrobi".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
@naronk , przed chwilką sprawdzałem u siebie. A u Ciebie poprawiło się?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
U mnie nic się nie zmieniło. Od grudnia czyli już 10 miesięcy strona nie działa. ORANGE powinno się wstydzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
@naronk Cześć czy w chwili obecnej masz/ czekasz na odpowiedź na jakieś zgłoszenie związane z Twoją sprawą?