- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytanie jak w temacie. Max jest upierdliwy na maxa. A w dodatku ostatnio skutecznie uniemożliwia połączenie z konsultantem. Chyba już dla wszystkich jest jasne, że to całkowity niewypał?
W regulaminie świadczenia usług zapewniacie możliwość złożenia reklamacji drogą elektroniczną. Najpierw wyłączyliście adres email bok@orange.pl
Teraz Max uniemożliwia złożenie reklamacji przez czat, bo prosi o zalogowanie się na konto i kończy połączenie mimo, że jest się już zalogowanym.
Rozważam złożenie skargi do UKE. I zachęcam wszystkich innych do tego samego.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obecnie są dwa myki by dostać się do "żywej osoby":
1) trzeba trochę porozmawiać z MAXem i być zweryfikowanym przez niego
2) w nowym Mój Orange jest zakłada do zgłoszeń technicznych, wybierzcie problem z połączeniami - tam jest inny rodzaj czatu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
Uwaga podaje sposób na MAXA: należy powtarzać mu cały czas: "Połącz mnie z konsultantem" i nic innego, powtórzycie to ze 3-4 razy i was połączy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
@zielony71Nigdy , z przyczyn ekonomicznych. Max działa jak bufor. Załatwia prostsze sprawy, kieruje trudniejsze dla niego do konsultantów i nie trzeba za niego ZUS-u odprowadzać 😁
Co bardziej niecierpliwy klient się zniechęca,krzywa skuteczności zapewne raz rośnie, raz maleje, ale pełni dyżury w nocy i w weekendy i święta...a to jest wygodne. Nie ma przerw i nie choruje (choć i jemu się zwisy zdarzają) i nie bierze L4 🙂
Opinie są różne...jedni chwalą inni narzekają. Jak przy normalnej obsłudze....
To niestety przyszłość obsługi, bo podobno się uczy........jak zrobi magisterkę to dopiero zobaczymy 🤣
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
@Czullo ten sposób już nie działa - sprawdź sam
@agat13 śmiem postawić tezę, że Max nikomu jeszcze nie pomógł. Ani w sprawach łatwiejszych ani trudniejszych. Niepotrzebnie zużywa tylko energię elektryczną, czym zwiększa zanieczyszczenie powietrza.
Fakt część osób zniechęci do firmy Orange. Tylko nie wiem czy rzeczywiście ten cel chcieli osiągnąć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
@zielony71napisał(-a)@Czullo ten sposób już nie działa - sprawdź sam
jak nie dziala jak dziala 😉
kolejny raz dzis sprawdzilem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
@zielony71 możesz tylko zgłoszenie zrobić na Maxa, co do problemów które masz, to są w trakcie naprawy, czat ma usterkę i Max cię nie rozpoznaje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
@zielony71Śmiem obalić tą tezę...dwum osobom pomógł-znam je osobiście...
Celem "zatrudnienia" Maxa było prawdopodobnie zredukowanie obsługi ludzkiej i zapewnienie ciągłości obsługi. Zgłasza się? Zgłasza...Rozmawia? Rozmawia...Chce pomóc? Chce...Jest grzeczny, układny i nie traci cierpliwości...Może skuteczność to drugorzędny cel ustawienia go na infolinii? Nie wiem...i chyba nikt nie wie...Wiem jedno jest i czy traktujemy go jak zło konieczne czy jak doskonałą alternatywę tych "niegrzecznych pracowników infolinii" on jest i będzie, bo zapewne taka jest polityka firmy. jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził...:)
Do wszystkiego się można przyzwyczaić 🙂
P.S. Nie jestem ani za, ani przeciw, aby to jasne było....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
@PARANOJA jak działa jak nie działa?
Data zakończenia: 30 października 2020, godzina 15:07:21
Nowy doradca
Max: Dzień dobry. Jestem Max :wave:
Jak mogę Ci pomóc?
Klient: Proszę o połlączenie z konsultantem
Max: Rozumiem, że chcesz rozmawiać z doradcą, ale najpierw napisz, jak mogę Ci pomóc?
Klient: Proszę o połlączenie z konsultantem
Max: Czy twoja sprawa dotyczy pomocy technicznej?
Klient: nie
Max: Podaj proszę numer telefonu lub numer usługi internetowej.
Klient: 123456789
Max: W tej sprawie pomoże Ci doradca. Aby się z nim połączyć załóż konto Mój Orange klikając w link:
https://www.orange.pl/twojekonto/rejestracja i jeszcze raz napisz do nas na czacie.
Dziękuję za rozmowę. Życzę miłego dnia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
@zielony71 A nie pisałem, że grzeczny i uparty??? A czy skuteczny? Sami oceńcie....😁
- « Poprzedni
- Następny »