- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04.12.2017 podjąłem próbę migracjii ze starego Mój Orange na nowy. Konieczność podania nowego loginu i hasła jest trochę dziwna (próba wyczyszczenia starych i nieużywanych?) ale podałem, zapisałem na kartce i.. po 5 minutach patrzenia na obracający się pomarańczowy kwadracik wchodzę na chat z konsultantem: potwierdza, że są problemy techniczne i na razie nie do końca działa. OK. Dziś tj. 05.12.2017 próba logowania: wpisuję stare dane i podaje, że już jestem zarejestrowany w nowym Mój Orange. Super! Podaję dane z kartki - wpisano niepoprawne dane. Klikam przypomnij hasło, wpisuję e-mail. Po 10 min próbuję drugi raz bo w skrzynce pusto. Trzeci - to samo. Znowu chat: konsultant każe sprawdzić w spamie - ale jest pusto, w końcu pisze, że na maila z hasłem mogę czekaćdo 24h ! Pocztą wysyłają?! Po 5 godzinach dalej pusto. Dzwonię na infolinię - pani kieruje na *900 Orange Expert. Po 5 minutach słuchania muzyki stwierdziłem, że taniej będzie kupić płytę Beatlesów.
Klient biznesowy z 4 usługami Orange został właśnie pozbawiony dostępu do konta. Gratuluję partactwa.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo przepraszamy Was za niedogodności i problemy. To bardzo trudny dla nas proces gdzie próbujemy uporządkować zaszłości z kilkunastu ostatnich lat związanych z rozdzielnymi systemami dla usługi mobilnych i stacjonarnych. Staramy się je usuwać jedne za drugą ale skala migracji jest bardzo duża a ze względu na zakres uprawnień na nowym koncie nie możemy po prostu zrobić migracji z jednego konta na drugie.
Natomiast bardzo dziękujemy za wszystkie informacje które pomagają nam w usunięciu problemów i przepraszam jeśli ktoś dostał informację aby pomocy szukać u orange ekspert. To rzeczywiście nie tędy droga. Najlepszym kanałem będzie tutaj chat aczkolwiek też nie wszystkie problemy rozwiążemy od ręki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Już nie stary a jeszcze nie nowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Już nie stary a jeszcze nie nowy
maciejnet napisał(-a):
Podobnie i ja nie mogę dostać się do swojego konta. Kody na mail nie docierają. Ktoś coś wie?
@maciejnet, adres mailowy aktywny, z czasu rejestracji konta? Jeżeli tak, to są problemy, do których my, użytkownicy wiedzy takowej nie posiadają. Jeżeli usunięte konto z rejestracji, to problem jeszcze większy. Dziwne, że dotyka klientów, którym przenoszą stare konta do NMO. U mnie było łatwiej, bo z bety:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Już nie stary a jeszcze nie nowy
A najgorsze jest to, że nie da się założyć kont do usług jeszcze raz, bo podaje, że istnieją. Sytuacja jest więc patowa, utrata dostępu do (nie)Mój Orange jest trwała i nieodwracalna. Będąc klientem tej firmy od kilkunastu lat (na simie jest jeszcze napis Idea) stwierdzam, że ogólny poziom obsługi klienta sięgnął dna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo przepraszamy Was za niedogodności i problemy. To bardzo trudny dla nas proces gdzie próbujemy uporządkować zaszłości z kilkunastu ostatnich lat związanych z rozdzielnymi systemami dla usługi mobilnych i stacjonarnych. Staramy się je usuwać jedne za drugą ale skala migracji jest bardzo duża a ze względu na zakres uprawnień na nowym koncie nie możemy po prostu zrobić migracji z jednego konta na drugie.
Natomiast bardzo dziękujemy za wszystkie informacje które pomagają nam w usunięciu problemów i przepraszam jeśli ktoś dostał informację aby pomocy szukać u orange ekspert. To rzeczywiście nie tędy droga. Najlepszym kanałem będzie tutaj chat aczkolwiek też nie wszystkie problemy rozwiążemy od ręki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Już nie stary a jeszcze nie nowy
Zgłoszenie było już złożone przez czat 6.12.2017. Jak dotąd stan konta bez zmian.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Już nie stary a jeszcze nie nowy
Po miesiącu odzyskałem dostęp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Już nie stary a jeszcze nie nowy
Dzięki @Uzytkownik, że dałeś nam tutaj znać :)... Mamy nadzieję, że nowa odsłona serwisu Mój Orange przypadnie Ci do gustu.
O tym jakie są różnice możesz przeczytać tutaj :).
[edit] jeszcze mały apel ;-). Jeśli uważasz, że któraś z udzielonych tu podpowiedzi okazała się pomocna, to - śmiało! - zachęcam do jej oznaczenia. Szczegóły poniżej :):
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.