20-11-2017
09:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-11-2017
09:04
Od jakiegoś czasu występują problemy z internetem - jego brak
Np w dniu 17.11/17 brak od godz. 17,00 -21,30; 19..11.10 od godz. 11,05 - 16,45
Jaki jest powód. Za co ja płace.
Przymierzałem się do skorzystania z pakietu Orange( TV) czy w takiej sytuacji jest sens?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
20-11-2017
09:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-11-2017
09:22
A zgłaszałeś problemy na BOK lub przez stronę zasięgu http://orange.pl/zasieg ?
Tv nie jest nadawana po sieci komórkowej, więc jedno nie ma wpływu na drugie
2 ODPOW. 2
20-11-2017
09:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-11-2017
09:22
A zgłaszałeś problemy na BOK lub przez stronę zasięgu http://orange.pl/zasieg ?
Tv nie jest nadawana po sieci komórkowej, więc jedno nie ma wpływu na drugie
05-12-2017
14:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-12-2017
14:19
Internet - oferta Orange POP
@zbyszek34 Czy odpowiedź okazał się pomocna? Może w takim razie -
Pokaż szczegóły
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.