- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Apka przestała działać - przy próbie otwarcia znika z pulpitu
► Temat wyodrębniony z Nowa wersja apki Mój Orange - 4.0.x (Android, iOS, Windows 10 Mobile) - Moderator Wiktor ◄
Witam
U mnie po ostatniej aktualizacji niestety aplikacja przestała działać
Posiadam telefon Iphone 6 Problem polega na tym że po próbie otwarcia aplikacji otwarcie przechodzi do punktu wyswietlenia mojego numery telefonu i informacji o planie jaki posiadam i własnie w tym momencie aplikacja znika z pulpitu. Nie pomogło kilkakrootne wywawelenie aplikacji i jej ponowne zainstalowanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Apka przestała działać - przy próbie otwarcia znika z pulpitu
@zbtender, masz najnowszą wersję appki i iOS? Kiedy usuwasz appkę w iOS to system zwykle zostawia dane aplikacji, abyś jeśli w przyszłości zechcesz z niej korzystać - nie musiał konfigurować od nowa.
Spróbuj tym razem wejść w Ustawienia > Ogólne > iPhone (pamięć), zaczekaj na załadowanie danych aplikacji, znajdź Mój Orange i wybierz Usuń aplikację. To powinno wyczyścić dane systemowe, które mogą powodować problem. Zainstaluj appkę ponownie i daj znać czy udało się zalogować 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Apka przestała działać - przy próbie otwarcia znika z pulpitu
Tak mam najnowszą wersje OS i próbuje zainstalować najnowszą wersje aplikacji mój orange .
Zrobiłem przed chwilą jak Artur sugerowałeś ale niestety z tym samym skutkiem jak poprzednio aplikacja dochodzi tylko do momentu wyswietlenia mojego numeru i planu jaki posiadam w orange i odrazu się wyłancza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Apka przestała działać - przy próbie otwarcia znika z pulpitu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Apka przestała działać - przy próbie otwarcia znika z pulpitu
Dzięki @zbtender, że to tak dokładnie pokazałeś.
Widać, że coś się "wykrzacza" na początkowym etapie ładowania informacji z konta. Dlatego nie obejdzie się bez jego analizy - będzie do niej potrzebny nr tel.
Skontaktuj się z BOK i przedstaw sprawę. Doradca pewnie będzie potrzebować takich szczegółów jak dokładna data/godz. zdarzenia, więc możesz się np. powołać na ten filmik.
▬▬▬
Edit: a dałbyś radę jeszcze dzisiaj wykonać podobną próbę uruchomienia?
(Mamy w rękach iPhone'a 6 i chcielibyśmy sami sprawdzić co nieco . Konto, na które chcesz wejść w apce to abonament czy oferta na kartę? Dasz radę zrobić drugi filmik?).