- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp tylko do komórek (firmowych) bez usług stacjonarnych (prywatnych) po migracji do NMO
► Wątek wyodrębniony z tematu Kod email przy rejestracji do nowego mój orange - Moderator Wiktor ◄
Ja mam inny problem, po przejściu na NMO zniknęły mi usługi stacjonarne (prywatne), widzę tylko telefony komórkowe (firmowe). Nowe logowanie po numerze usługi stacjonarnej nie przepuszcza, bo email jest już zarejestrowany w usługach komórkowych... Ktoś coś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp tylko do komórek (firmowych) bez usług stacjonarnych (prywatnych) po migracji do NMO
RoH napisał(-a):
Ja mam inny problem, po przejściu na NMO zniknęły mi usługi stacjonarne (prywatne), widzę tylko telefony komórkowe (firmowe). Nowe logowanie po numerze usługi stacjonarnej nie przepuszcza, bo email jest już zarejestrowany w usługach komórkowych... Ktoś coś?
@RoH, spróbuj bezpośrednio z zakładki na forum > Mój Orange. U mnie wchodzi na stacjonarne bezpośrednio.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp tylko do komórek (firmowych) bez usług stacjonarnych (prywatnych) po migracji do NMO
burebusek napisał(-a):
RoH napisał(-a):
Ja mam inny problem, po przejściu na NMO zniknęły mi usługi stacjonarne (prywatne), widzę tylko telefony komórkowe (firmowe). Nowe logowanie po numerze usługi stacjonarnej nie przepuszcza, bo email jest już zarejestrowany w usługach komórkowych... Ktoś coś?
@RoH, spróbuj bezpośrednio z zakładki na forum > Mój Orange. U mnie wchodzi na stacjonarne bezpośrednio.
Nie da się zamknąć okna aktywacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp tylko do komórek (firmowych) bez usług stacjonarnych (prywatnych) po migracji do NMO
RoH. Trochę z innej "beczki" ale związane z problemem opisanym przez Ciebie. Pamiętam jak w "starym" MO była zachęta do łączenia usług przez dostęp z jednego konta w MO. W momencie przejęcia TPSA przez Orange zaczęły się problemy, których apogeum mamy dziś w czasie migracji do nowy MO (kojarzy mi się z Milicja Obywatelska w PRL:)) Ja mam połączone konto dla Neo, tel. stacjonarnego i komórek. Podejrzewam, że w tym tkwi problem z migracją i bezsensowną rejestracją do nowego, starego konta. Pytam po co? Zamiast prostego przeniesienia kont "zafundowano" kuriozalną zabawę w udowadnianie, że nie jest się koniem.
burebusek. Trochę mi żal konsultantów z ich mantrą "W czym mogę pomóc?". "Świecą oczami" za nieudolność innych, "niedopowiedzenia" i marketingowe fałsze (np. różnica w reklamowanej, deklarowanej i rzeczywistej prędkości łącza Neostrady) albo stan techniczny łączy i możliwości infrastruktury. Tak jak napisałeś chciałoby się więcej liczby i bardziej kompetentnych konsultantów tyle, że nawet Salomon z pustego nie naleje. Jeżeli coś jest źle opracowane i wykonane i prościej jest powiedzieć, że dział techniczny pracuje nad usunięciem..., a w dziale technicznym pracujemy nad... i dodać, że przeważnie usuwamy awarię do 24 godzin. Do tego nie potrzeba ani informatyka czy innego specjalisty IT, na których trzeba by wydać dużo więcej kasy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp tylko do komórek (firmowych) bez usług stacjonarnych (prywatnych) po migracji do NMO
@RoH, takie okienka wyskakują przy wielu zarządzanych funkcjach i to jest normalny objaw. Jeżeli chcesz wyjść z tego i nic nie wprowadzać, daj poprostu wstecz, albo wyloguj się...jak wolisz. Natomiast przed momentem sprawdzałem na aplikacji MO i po pełnym logowaniu jest podgląd. Na PC przenoszono mi usługi do NMO z bety, czyli byłem zaproszany do testowania. Bezpośrednio z zakładki forum Mój Orange mam podgląd do stacjonarnych i mobilnych. Z tym tylko, że mobilne jeszcze chyba nie są całkiem przeniesione do jednego wspólnego konta, i, niestety, trzeba się logować do mobilnych kontem z momentu rejestracji/adres,hasło/, albo skorzystać z opcji Przypomnij hasło. Na maila przychodzi kod z linkiem aktywacyjnym i można wtedy dopiero stworzyć nowe hasło. Jak koledzy wspominają, czasami wiadomość mailowa może wylądować w spamie. To taka niedogodność, ale myślę, że z biegiem czasu wszystko będzie zrobione jak należy.
@Rolo, mam syna informatyka-programistę i jak na laika takiego jak ja, to wydaje mi się, że konsultanci pracują na programach wdrożonych przez komputerowców. Ci pierwsi, muszą świecić oczami, bo jak byś się zachował, jak Twoje dziecko by narozrabiało? Problemy były wszędzie i zawsze, bo technika buduje, ale i rujnuje, niestety. Nikogo nie wybielam, ale jak nie wiadomo, o co chodzi, to zawsze chodzi o pieniądze.
Aplikacja u mnie działa i na PC też sobie radzę. Jak są problemy, to zgłaszam. 60+ na karku i zaledwie 10-letni "staż" komputerowy, przy którym czasem proste czynności "podpadają" pod sklerozę, ale do przodu wciąż
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp tylko do komórek (firmowych) bez usług stacjonarnych (prywatnych) po migracji do NMO
sytuacja, którą opisałeś byłaby zgodna z koncepcją działania NMO. Pisałem o tym więcej w tym poście (ostatni czwarty podpunkt).
Gdyby komórki i usługi stacjonarne były na tego samego właściciela (osobę lub firmę) miałbyś podgląd do wszystkiego.
Możesz założyć osobne konto na NMO (dla usług stacjonarnych) na innym adresie e-mail, a następnie - już w aplikacji Mój Orange - zalogować się na obydwa (komórkowe na firmę oraz stacjonarne na osobę prywatną) z opcją:
Dzięki temu można później przełączać się swobodnie między takimi kontami :). To oczywiście propozycja - nie wiem, czy byłaby dla Ciebie satysfakcjonująca?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp tylko do komórek (firmowych) bez usług stacjonarnych (prywatnych) po migracji do NMO
Mam pytanko
Czy jeśli wcześniej miałam konto usług mobilnych na orange online i oddzielnie na usługi stacjonarne to czy po przejściu do orange love automatycznie połączą się konta czy sama musze wejść w zakładkę dodaj konto/połącz konta i zrobić to jeśli chce. Usługa stacjonarna i mobilna jest na jedną osobę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp tylko do komórek (firmowych) bez usług stacjonarnych (prywatnych) po migracji do NMO
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp tylko do komórek (firmowych) bez usług stacjonarnych (prywatnych) po migracji do NMO
A jsk się dowiedzieć czy mam stara czy nowa wersje? 🙂
I jeszcze jedno pytanko dziś noe mogę się zalogować na konto usług mobilnych orange online..wyświetla się informacją że trwają jakies v prace. ...ale czyvto tylko u mnie na koncie czy u wszystkich bo na orsnge online usług stacjonarnych moge wejść normalnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostęp tylko do komórek (firmowych) bez usług stacjonarnych (prywatnych) po migracji do NMO
Prace na komórkach są u wszystkich.
- « Poprzedni
- Następny »