- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
09-02-2022
15:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-02-2022
15:56
Diagnostyka i zgłaszanie uszkodzeń usług stacjonarnych dostępne w aplikacji Mój Orange
@spiro masz rację, trochę to niedopracowane, uważam że jeśli wszystko z usługa jest ok to powinien się ukazać ekran, coś w stylu "łapka w górę" lub "uśmiechnięta buźka" bądź "ok" z podpisem u dołu "Twoje usługi/usługa działają prawidłowo - nie znaleźliśmy problemów" i "klik" "Wyjście". Ewentualnie gdy chcemy jednak kontynuować to można przejść dalej.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »