Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy kiedykolwiek Orange zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 578
  • 2443
  • 5

Czy kiedykolwiek Orange zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

@ketrasaArtur  ja już dawno zrezygnowałbym z orange gdyby pod moim adresem była jakakolwiek alternatywa światłowodu...... ceny z kosmosu w porównaniu do konkurencji...... mogliby chociaż do tych wysokich cen dodawać jakiś serwis vod. 


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 461
  • 1192
  • 13

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO


@podolskikamilnapisał(-a)

@Janhalb ale ty mówisz o dwóch różnych rabatach, te co mówisz to są za efakture a drugi jest za logowanie do aplikacji


O, ratunku…

 

Nie, nie mówię o dwóch różnych rabatach. Przeczytaj to, co pisałem w styczniu br. i całą dyskusję:

 

https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Faktura-wyższa-o-5-zł-czy-Orange-zmieniło-zasady/td-p/295493

 

Rabat za e-fakturę jest UZALEŻNIONY od zalogowania się przynajmniej raz w miesiącu do aplikacji.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 66
  • 0

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

a dobra, pomieszało mi się sory ze zgoda na marketingowe tematy

tak se myślę że i tak to nie zmienia za dużo skoro chcesz płacić mniej to klikasz i masz z głowy jak to problem to nie klikasz i nie narzekasz, myklę się?


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 461
  • 1192
  • 13

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

Jasne, jak chcę to klikam. I samo kliknięcie raz w miesiącu nie jest problemem.

 

Problemem jest dla mnie to, że operator łamie postanowienia umowy - i nie ponosi za to żadnych konsekwencji, bo przecież nikt nie będzie tracił czasu i pieniędzy na włóczenie się po sądach w takiej sprawie. Ciekawe, jak by się skończyło, gdybym to JA jednostronnie zmienił zapisy umowy. Na przykład decydując o tym, że od dziś rabat za e-fakturę (nawet po kliknięciu, niech będzie…) wynosi nie 5 zł, a 15 zł. I zacząłbym płacić o 15 zł mniej. Jak myślisz - jak szybko dostałbym wezwanie do wyrównania…?

 

Umowa obowiązuje OBIE strony ("pacta sunt servanda"). Zawiera się ją po to, żeby relacje pomiędzy stronami były jasne i przejrzyste i żeby obie strony wiedziały, na czym stoją i czego się mogą spodziewać. Nie podoba mi się, że Orange ot, tak zmienia (de facto) zapis umowy "prawem kaduka".


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 66
  • 0

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

jeśli jest jak mówisz to ok fair enough. Tylko że umowę podpisałeś jak biorca nie dawca, ja to tam nie narzekam bo ceny mam w miare ok do tego czzego potrzebuje moja firma a i prywatnie mam też orange bo nikt inny tu nie działa(więc durno by mi było narzekać skoro tylko orange mi daje coś czego chce a każdy inny sie na mnie wypina)

 

jak ide do lidla to zeby kupić dobry "napój" który się w aplikacji na promcje po odklikaniu pojawia to też moja decyzja czy biore go za 90zł czy za 70zł xD klikasz i masz taniej to chyba we wszystkiego pokroju handlu się teraz robi standardem


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 578
  • 2443
  • 5

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

Klikanie to nie problem, problem polega na tym że abonent internetu stacjonarnego przez 18 miesięcy nie zrobi w tej aplikacji nic, poza obniżeniem rachunku o 5zł nie odbiorę tam ani dodatkowych GB ani dodatkowych kanałów tv/serwisów vod  ani jakichkolwiek innych kuponów rabatowych jak ma to miejsce np w orange flex.
Obecnie nawet przedłużenie umowy "czyni mój internet droższym" niż ten który mam na nieokreślonym
600mb na nieokreślonym 69,99 600mb na nowej umowie 80zł i co z tego że 6 miesięcy za free jak potem każda kolejna umowa droższa od poprzedniej a nie mam jak zmienić operatora internetu.  


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 66
  • 0

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

a czego oczekujesz że ktoś da ci coś darmo???

trzeba mieć in mind że orange to firma prywatna i chce zarobić, na darmoszki to do mopsu albo na zbiórki trzeba iść. Mnie wkurzyła sytuacja jak musiałem zapłacić za naprawę kabla od routera do ont bo monter go zagiał w szafce i po kilku otwarciach się uszkodził. To są realne problemy i powody do narzekań a nie jakieś klikanie w apce zeby było taniej   


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 578
  • 2443
  • 5

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

Kiedyś tego klikania nie było i też nikomu to nie przeszkadzało ten rabat za klikanie powinien być tożsamy ze zgodą marketingową bo de facto o to chodzi a tak to takie klikanie dla klikania 😄 do "poważnych problemów" są inne wątki. :))


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 165
  • 760
  • 18

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO


@Janhalbnapisał(-a)

@marcin0216

 

Raczej jest. Moje "jeśli dobrze pamiętam" dotyczyło dosłownego brzmienia zapisu (nie chce mi się teraz wyciągać umowy, żeby ją cytować dosłownie), natomiast to, że w mojej umowie nie ma ani słowa o klikaniu w aplikację, to prosty fakt.

 

Moja umowa powstała wcześniej, kiedy jeszcze tej szopki z aplikacją nie było. Przy przedłużaniu nie dostałem żadnej umowy nowym brzmieniu. Zmiana (zniknięcie rabatu) nie nastąpiła zresztą po przedłużeniu umowy, ale "nagle", w styczniu tego roku (i wtedy o tym pisałem: https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Faktura-wy%C5%BCsza-o-5-z%C5%82-czy-Orange-zmieni%C5%82o-zasady/... )

 

A co do informacji - napisałem o informacji _bezpośredniej_, czyli skierowanej DO MNIE. Nie mówię o ogólnych informacjach na stronie Orange czy na tym forum - bo jako konsument i strona umowy nie mam obowiązku zaglądania na strony Orange czy na forum. Jeśli operator zmienia treść umowy, powinien mnie o tym poinformować (a że mówimy o wielkim operatorze telekomunikacyjnym, pozwólcie, że nie będę się ośmieszał tłumacząc, w jaki sposób mógłby to zrobić…).


Jeśli faktycznie w swoich dokumentach nie masz takiego zapisu, to reklamuj, bo należy Ci się jak psu buda. Natomiast piszesz, że nic Ci się nie chce - tutaj: sprawdzać papierów, w tamtym wątku: składać reklamacji, kopać z koniem i męczyć się z Maxem. Za to pierwszy jesteś do krzyczenia o złamaniu warunków. Może jednak sprawdź dokumenty indywidualnie skierowane do Ciebie i reklamuj, jeśli nic tam nie ma na temat logowania?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Czy kiedykolwiek Orange zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

@Janhalb a czy jesteś pewien, że nie dokonywałeś żadnych zmian? nawet włączenie usługi dodatkowej "drobnym druczkiem"?

Bo jeśli umowa nie była w żaden sposób modyfikowana, rabat na e-fakturę nie był wiązany z logowaniem się.

Orange segmentuje klientów w różne grupy. Może coś "pstryknąłeś".