- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
Nie działa. Właśnie próbuję skontaktować się z jakimś konsultantem ale jest tylko komunikat "Ups! Wszyscy konsultanci zajęci, spróbuj później" - dobre sobie! I nie ma ŻADNEGO innego bezpłatnego kontaktu z Orange!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
Możliwe, że popularność czata sprowadziła zmiany. Ilość osób, które chciały skorzystać z kontaktu BOK przez czat pewnie rosła w szybkim tempie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
Tak... A napisz jeszcze, czy to okienko otwierałeś z prawego dolnego rogu (będąc zalogowanym na koncie)?
Nie jest to może jednorazowy incydent?
U mnie to okienko otworzyło się przed chwilą normalnie :).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
Pierwsze okienko dotyczy CZATu po zalogowaniu, a drugie dotyczy jak nie potrafie się połączyć z konsultantem, bo mi wyskakuje, że nie ma takiego numeru usługi i próba ponownego kontaktu przez CZAT, bez logowania.