Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 4
  • 0

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

Witam!

Od tygodnia nie mogę się zalogować do aplikacji Mój orange na telefonie "Ups!, coś poszło nie tak" i przez internet od tygodnia prace serwisowe? jakieś jaja sobie robią?

Wie ktoś coś w tym temacie?

 

 

 

___________________

*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.

18 ODPOW. 18

Poziom 37, Guru **
  • 8085
  • 26282
  • 348

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

@pawelnew Jak zwykle zacznij od przeinstalowania apki na telefonie. 

Czy zamawiałeś ostatnio jakieś usługi? Przy domawianiu np usług stacjonarnych mogą być błędy


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 4
  • 0

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

Jak zwykle od tego zacząłem. Nic nie zamawiałem, aplikacja wyczyszczona, przeinstalowana. Na stronie www to samo...


Poziom 30, Ekspert
  • 2651
  • 7892
  • 73

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

@pawelnew 

Oddzielmy apkę MO od portalu MO. To są dwie całkowicie odrębne rzeczy. O ile z apką często są problemy i to co prezentuje należy traktować z dużą dozą nieufności, o tyle portal MO jest w zasadzie głównym źródłem wiarygodnej informacji o wykupionych usługach i ich stanie (zaraz po umowie, którą zresztą też można tam znaleźć).

Wobec tego brak możliwości zalogowania się do portalu, zwłaszcza przez dłuższy czas to powód nie do lekkiego niepokoju tylko do podniesienia alarmu.

Możesz spróbować wyjaśnić kwestię dzwoniąc na infolinię lub w salonie rozmawiając z żywym człowiekiem. Dla pewności spróbowałbym jednak logowania z różnych maszyn/przeglądarek.


Poziom 37, Guru **
  • 8085
  • 26282
  • 348

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

@pawelnew Skoro na stronie jest to samo, to znaczy, że błąd jest w danych systemowych dotyczących konta. Tylko to łączy apkę i www

W zgłoszeniu zaznacz, że sprawa dotyczy obu typów logowania.


Poziom 25, Specjalista
  • 1051
  • 6373
  • 29

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

Mój Orange niestety potrafi sypać błędami. Sama swego czasu miałam problem. Zgłoś przez BOK bo sama nic nie wywalczysz.


Poziom 38, Guru ***
  • 14649
  • 35751
  • 553

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

@pawelnew usuń konto Mój Orange. Możesz to zrobić samodzielnie lub zlecić konsultantowina infolinii lub czacie. Czas usuwania konta 48 godzin. Po usunięciu warto odczekać 24 godzin i założyć konto na nowo. Problem powinien ustąpić.


Poziom 38, Guru ***
  • 14649
  • 35751
  • 553

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

U mnie dziś id samego rana ten sam problem. Znowu nie działa moje konto.

Teraz dodatkowo przestało działać konto żony, konto córki i brata działa bez problemów. Aż mnie przeraża kolejna rozmowa z konsultantami w sprawie problemów z apka i kontem Mój Orange.


Poziom 25, Specjalista
  • 1051
  • 6373
  • 29

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

Jak tak dalej pójdzie Twoje przebije z MO nie skoczą się do końca kontaktów z firmą.


Poziom 36, Guru *
  • 5007
  • 17045
  • 205

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

@ketrasaArtur dziś będziesz miał okazję do zasypania Ekspertów AMA gradem pytań na temat swoich problemów, swoją drogą ciekawi mnie jakie będą ich odpowiedzi w Twoją stronę (osobiście nie będę uczestniczył - praca, ale w nocy postudiuję temat).