Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"


Poziom 38, Guru ***
  • 14918
  • 36843
  • 572

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

@slav72 najbardziej mnie martwi, że zadam pytanie, a w odpowiedzi dostanę propozycje podania danych, aby mogli dokładniej przyjrzeć się pojej sprawie.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

U mnie od ok 4 dni sypnęło Mój Orange na www, nic się nie wyświetla. A od 2 dni, aplikacja nie działa, dostaje komunikat "daj nam chwilkę" z opisem, że "musimy ułożyć jeszcze kilka elentów, by wyświetlić ci Twoje nowe usługi". A chyba z rok działało wszystko idealnie. Teraz znów awaria. Znowu poczekam kilka miesięcy? Rok temu musiałem przenosić numer i usunąć konto. Wróciłem i wtedy ruszyło.


Poziom 26, Specjalista
  • 1061
  • 6490
  • 30

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

Robiłeś jakieś zmiany na umowie?  Możesz spróbować uzyskać konto i założyć jeszcze raz. Jak nie to trzeba zgłosić. Nikt nie odpowie czy na jednym zgłoszeniu się skończy czy będziesz miał taką akcję jak @ketrasaArtur . 

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

@kimiriko101Mam ofertę na kartę. Nie robie żadnych zmian, oprócz doładowania konta. Problem zgłosiłem, ale jestem sceptyczny, co do naprawienia problemu. Nie wiem jak można komuś popsuć konto, gdy się nic nie zmienia na koncie.


Poziom 26, Specjalista
  • 1061
  • 6490
  • 30

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

@Anonim komunikat o którym piszesz często jest właśnie przy zmianach na umowie. Niestety czasem na MO dzieją się rzeczy które się fizjologom nie śniły. Rozumiem Twój sceptycyzm.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

@kimiriko101Jedyne co uruchomiłem to nowy pakiet bonus 300GB na rok, ale to było 1 czerwca. Mój Orange cały czas działało. Co kilka dni, sprawdzam konto.


Poziom 38, Guru ***
  • 14918
  • 36843
  • 572

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

@Anonim na swoim koncie Mój Orange też nic nie zmieniałem i z dnia na dzień przestało działać. Czas naprawy wyniósł 4 miesiące. Obecnie znalazłem sposób na psucie konta Mój Orange. Od kilkunastu dni nie mam już kłopotu, że konto Mój Orange zostanie uszkodzone. 

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

@ketrasaArturJaki to sposób, na Mój Orange? Usunięcie konta? Przeniesienie numeru do innej sieci i powrót? 😐


Poziom 38, Guru ***
  • 14918
  • 36843
  • 572

Brak możliwości zalogowania - "Ups!, coś poszło nie tak"

@Anonim numery poprzenosiłem na konta rodziny oraz do konkurencji. Został mi abonament u numer z szuflady do testów. Jeszcze z pół roku, skończy się abonament i zostawię im swoje konto puste, aby mogli dalej sobie blokować. Miałem ponad 20 fajnych numerów. Przez to, że były problemy z kontem Mój Orange, musiałem się pozbyć ciekawych numerów oraz iść do konkurencji i na konta osób z rodziny.