Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 14
  • 0

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

@ketrasaArtur umowa była podpisywana w salonie, tak więc dostęp powinien być natychmiastowy, tak ?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18400
  • 52624
  • 705

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

@KazuK7 tak powinno być. Umowa w salonie, to od razu wszystkie usługi powinny być dostępne. Coś pewnie nie do końca się przrtworzyło. Trzeba we wtorek skontaktować się infolinię, czat i przedstawić sprawę.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 14
  • 0

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

Niestety po numerze umowy również nie jestem w stanie się zarejestrować na konto Mój Orange.. coś ich system strasznie szwankuje 😕 12 cyfrowy kod który wpisuje z umowy w ogóle nie jest przepuszczany 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

@KazuK7  identyfikator ID to nie numer umowy (pisałem o tym) fakt ma też 12 cyfr, poszukaj na umowie, powinny być tam 3 numery, pisałem o tym tu w temacie Rozwiązano: numer ID Neostrady - Nasz Orange


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 14
  • 0

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

@slav72  zastrzel mnie ale nie ma innego numeru poza tym rozpoczynającym się od OMNI... to powinno widnieć na pierwszej stronie, tak ? i zawsze jest 12 cyfrowy ?


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

@KazuK7  na stronie "Protokół dla urządzeń multimedialnych" dane klienta jest pozycja identyfikator usługi (3 litery i 12 cyfr) i te 12 cyfr jest numerem ID (bez liter).

 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 14
  • 0

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

ten protokół otrzymałem od montera.. tylko nie wpisał tam niczego.. oprócz dwóch naklejek dla urządzenia udostępnionego. Jeden z tych numerów jest 12 cyfrowy, po wpisaniu go otrzymałem informację że konto dla tego numeru już zostało zarejestrowane.. tak więc to zapewne mój numer na mój e-mail który się loguje. Ale niestety nadal żaden dostęp do informacji nie jest mi przyznany. Pokazuje mi się informacja tak jak wyżej już wspomniałem


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

@KazuK7  czyli te możliwości zostały wyczerpane, więc pozostaje Ci już tylko jutro kontakt z konsultantem przez czat lub telefon.