- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie
@ketrasaArtur umowa była podpisywana w salonie, tak więc dostęp powinien być natychmiastowy, tak ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie
@KazuK7 tak powinno być. Umowa w salonie, to od razu wszystkie usługi powinny być dostępne. Coś pewnie nie do końca się przrtworzyło. Trzeba we wtorek skontaktować się infolinię, czat i przedstawić sprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie
Niestety po numerze umowy również nie jestem w stanie się zarejestrować na konto Mój Orange.. coś ich system strasznie szwankuje 😕 12 cyfrowy kod który wpisuje z umowy w ogóle nie jest przepuszczany
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie
@KazuK7 identyfikator ID to nie numer umowy (pisałem o tym) fakt ma też 12 cyfr, poszukaj na umowie, powinny być tam 3 numery, pisałem o tym tu w temacie Rozwiązano: numer ID Neostrady - Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie
@slav72 zastrzel mnie ale nie ma innego numeru poza tym rozpoczynającym się od OMNI... to powinno widnieć na pierwszej stronie, tak ? i zawsze jest 12 cyfrowy ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie
@KazuK7 na stronie "Protokół dla urządzeń multimedialnych" dane klienta jest pozycja identyfikator usługi (3 litery i 12 cyfr) i te 12 cyfr jest numerem ID (bez liter).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie
ten protokół otrzymałem od montera.. tylko nie wpisał tam niczego.. oprócz dwóch naklejek dla urządzenia udostępnionego. Jeden z tych numerów jest 12 cyfrowy, po wpisaniu go otrzymałem informację że konto dla tego numeru już zostało zarejestrowane.. tak więc to zapewne mój numer na mój e-mail który się loguje. Ale niestety nadal żaden dostęp do informacji nie jest mi przyznany. Pokazuje mi się informacja tak jak wyżej już wspomniałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie
@KazuK7 czyli te możliwości zostały wyczerpane, więc pozostaje Ci już tylko jutro kontakt z konsultantem przez czat lub telefon.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »