Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 14
  • 0

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

Dzień dobry, 

 

poruszam ten temat ponieważ sprawa jest już dosyć mocno irytująca. Podpisałem 1,5 tygodnia temu nową umowę w Orange na pakiet telewizji + internet + telefon (OrangeLove). Niestety nie mam jakiejkolwiek możliwości zalogowania się do platform, ponieważ otrzymuję informację że konto nie posiada danych usług. Nie ma takowej możliwości a mimo to nie jestem w stanie się zalogować ani na portalu webowym ani mobilnym. Chciałbym mieć możliwość przeglądania faktur itp. Oczywiście konto zarejestrowałem podając swoje dane telefoniczne itp. Czy ktokolwiek spotkał się z takim problemem ?

17 ODPOW. 17

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6312
  • 25764
  • 216

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

@KazuK7 

Dane niezbędne do logowania na MO są na umowie. Musisz użyć tych danych, inaczej konto MO nie zostanie przypisane do umowy. Jeśli jesteś pewien że tak zrobiłeś to zgłoś to na czacie po zalogowaniu się na MO, w godzinach pracy BOK.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29503
  • 271

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

@KazuK7  do konta Mój Orange rejestrujesz się za pomocą adresu mailowego przypisanego do umowy, jeżeli nie dasz rady to spróbuj za pomocą identyfikatora ID (12 cyfrowy z umowy, nie jest to numer umowy ani ewidencyjny) po zarejestrowaniu ustalasz własne hasło do logowania. Możesz też pobrać apkę Mój Orange na telefon i tam też zarejestrujesz się numerem usługi lub adresem mailowym. W skrajnych przypadkach trzeba rejestrować się z pomocą konsultanta na infolinii.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 14
  • 0

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

Ustawiałem konto za pomocą numeru telefonu + e-maila podawanego na umówię. Jedyne co otrzymuje to:

coś takiego. Na aplikacji mobilnej od 3 dni pokazuje mi jakąś wiadomość że wszystko ok, ale jeszcze muszą coś ustawić przed pełnym dostępem..

 

Zrzut ekranu 2021-10-31 o 19.48.19.png


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29503
  • 271

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

@KazuK7  a próbowałeś za pomocą tego identyfikatora ID o którym wspomniałem?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 14
  • 0

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

Aktualnie na wyjeździe poza domem, więc jutro w ten sposób spróbuje i dam znać. Finalnie byłoby to bardzo słabo technicznie rozwiązane 😕 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29503
  • 271

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

@KazuK7  identyfikator ID jest potrzebny tylko raz do rejestracji, finalnie posługujesz się mailem, daj znać jutro co z tego wyszło.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 14
  • 0

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

to chyba musiałem go podać już na samym początku. W umówię podawałem email na który się rejestrowałem również tutaj. Normalnie kody rejestracyjne otrzymałem na telefon i wszystko. Problem tylko w nie wykrywaniu 😕


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29503
  • 271

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

@KazuK7  jeżeli nic nie pomoże to pozostanie kontakt z konsultantem, ale dopiero we wtorek.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19581
  • 56668
  • 770

Brak możliwości przeglądania profilu w aplikacji Mój Orange oraz na platformie

@KazuK7 czy umowę była podpisywana w salonie, czy internetowo/telefonicznie? Jeżeli poza salonem, to czy wyrażona była zgoda na uruchomienie usług przed upływem 14 dni? Jeżeli po upływie 14 dni, to musi upłynąć pełne dwa tygodnie, aby można było skorzystać ze wszystkich usług w tym rejestracji i dostępu do konta Mój Orange.