Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości przedłużenia umowy online: "Ups...coś poszło nie tak"

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 69
  • 0

Brak możliwości przedłużenia umowy online: "Ups...coś poszło nie tak"

Hej

Mam problem z przedłużeniem umowy Orange Love on-line. Po kliknięciu "sprawdź oferty" na stronie https://www.orange.pl/pakiety/dluzejzlove otrzymuję komunikat "Ups...coś poszło nie tak. To nie Ty - to my! Nasze ekipy już nad tym pracują (robią, co mogą!)."

przemyslavic_0-1693833762793.png

 

Od konsultantów udało mi się uzyskać jedynie informację, że na moim koncie abonenckim są źle przypisane usługi i oni mogą wprowadzić nową umowę jedynie systemem/trybem awaryjnym. Ostatecznie miał pojawić się kurier z nową umową wprowadzoną właśnie w takim sposób, ale nie przyjechał przez ponad miesiąc 😀

W międzyczasie składałem oczywiście kolejne reklamacje m.in. w marcu, sierpniu. Wszystkie kończą się odpowiedzią w stylu "W celu poprawienia danych na koncie skierowaliśmy zgłoszenie zgodnie z kompetencjami do wsparcia informatycznego. Wgrano szereg poprawek, problem nie powinien już występować. Usługi poprawnie prezentowane na jednym koncie. Przepraszamy za utrudnienia.".

Ale oczywiście dalej nic nie działa. W aplikacji mobilnej widoczna jest tylko usługa mobilna, nie pokazuje w ogóle usług stacjonarnych (a mam pakiet Love). Na stronie widoczne są 2 konta z usługami łączonymi z tymi samymi numerami usług i podejrzewam, że tutaj leży problem. Ktoś wie jak ogarnąć ten bałagan? Bo Orange jakoś nie bardzo ma zamiar.

przemyslavic_0-1693833496892.png

 

 

____________

* W temacie doprecyzowałem etykiety - Wiktor

 

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59387
  • 722

Brak możliwości przedłużenia umowy online: "Ups...coś poszło nie tak"

@przemyslavicTen komunikat świadczy właśnie o tym, że dane w różnych bazach są niespójne (co potwierdził konsultant), przez co nie możesz wprowadzić zamówienia. Gdy nie pomaga zwykłe zgłoszenie pozostaje reklamacja pisemna na adres do korespondencji w Skierniewicach z dokładnym opisem sprawy, danymi umownymi itp.

Orange Polska S.A.

ul Jagiellońska 34,

96-100 Skierniewice

Możesz dopisać: reklamacja

Myślę, że tak załatwisz sprawę

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59387
  • 722

Brak możliwości przedłużenia umowy online: "Ups...coś poszło nie tak"

@przemyslavicTen komunikat świadczy właśnie o tym, że dane w różnych bazach są niespójne (co potwierdził konsultant), przez co nie możesz wprowadzić zamówienia. Gdy nie pomaga zwykłe zgłoszenie pozostaje reklamacja pisemna na adres do korespondencji w Skierniewicach z dokładnym opisem sprawy, danymi umownymi itp.

Orange Polska S.A.

ul Jagiellońska 34,

96-100 Skierniewice

Możesz dopisać: reklamacja

Myślę, że tak załatwisz sprawę


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 69
  • 0

Brak możliwości przedłużenia umowy online: "Ups...coś poszło nie tak"

Właśnie dokładnie miesiąc temu wysłałem reklamację pocztą. Otrzymałem odpowiedź:

 

Rozpatrzyliśmy pozytywnie Pana reklamację numer Zxxx. Zgłosiliśmy problem z aplikacją Mój Orange do działu technicznego. Odpowiedz prześlemy osobną korespondencją. W ciągu kilku dni może być skierowana do Pana ankieta oceniająca moja prace. Zachęcam do jej wypełnienia. Ocena 5 wyraża Pana zadowolenie. Pozdrawiamy, Orange

 

I dzisiaj zmienił się status zgłoszenia na Zrealizowane. Tylko, że dalej nie działa 😉

Poprosiłem na czacie o ponowienie, zarejestrowano nowe zgłoszenie i jego status to Oczekuje na decyzję.

Nie mam już do nich siły. Prościej chyba będzie złożyć wypowiedzenie, bo jestem na umowie bezterminowej (zresztą wspomniałem o tym w reklamacji), ale to chyba wciąż za słaby argument dla nich 😉.

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59387
  • 722

Brak możliwości przedłużenia umowy online: "Ups...coś poszło nie tak"

@przemyslavicTo szablonowa odpowiedź obsługi. Ja myślę o pisemnej reklamacji tej reklamacji, czyli info, że poprzednia sprawa DALEJ nie została załatwiona...


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 69
  • 0

Brak możliwości przedłużenia umowy online: "Ups...coś poszło nie tak"

Dzień dobry,

dostaliśmy od Państwa zgłoszenie w sprawie ponownego rozpatrzenia reklamacji.
Jaka jest nasza decyzja
Sprawdziliśmy jeszcze raz Państwa sprawę. Przykro nam, ale nie zmieniliśmy naszego stanowiska. Państwa reklamację rozpatrzyliśmy prawidłowo.
Z czego to wynika
Decyzję w sprawie tej reklamacji podjęliśmy biorąc pod uwagę podane nam argumenty i warunki podpisanej przez Państwa umowy. Nie pojawiły się nowe okoliczności, które zmieniłyby naszą decyzję. Zgodnie z prawem, nasza poprzednia odpowiedź wyczerpała drogę postępowania reklamacyjnego.

 

Komedia. Małpa ma więcej rozumu.

Zepsuliśmy ci konto, ale wszystko jest w porządku. Najważniejsze, żebyś płacił rachunki. No to żeby się nie zdziwili 😉 Składam wypowiedzenie, bo nie mam zamiaru więcej użerać się z idiotami.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6657
  • 27349
  • 217

Brak możliwości przedłużenia umowy online: "Ups...coś poszło nie tak"


@przemyslavicnapisał(-a)

...

Odpowiedz prześlemy osobną korespondencją.

...


Czyli rozumiem że nie chcesz na tę odpowiedź czekać, bo nie wierzysz że nadejdzie. Za to wierzysz że znajdziesz lepszą ofertę. No i bardzo dobrze, wiara to podstawa. Powodzenia.

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59387
  • 722

Brak możliwości przedłużenia umowy online: "Ups...coś poszło nie tak"

@przemyslavic  wypowiedzieć zawsze zdążysz...ja bym się kłócił i zadał poprawy danych, bo cokolwiek nie zrobisz w przyszłości, bubel się będzie ciągnął 

Poza tym znając rozstrzyganie reklamacji jeszcze karę dołożą 


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 69
  • 0

Brak możliwości przedłużenia umowy online: "Ups...coś poszło nie tak"


@j131napisał(-a)

@przemyslavicnapisał(-a)

...

Odpowiedz prześlemy osobną korespondencją.

...


Czyli rozumiem że nie chcesz na tę odpowiedź czekać, bo nie wierzysz że nadejdzie. Za to wierzysz że znajdziesz lepszą ofertę. No i bardzo dobrze, wiara to podstawa. Powodzenia.

 


Zgłoszenie zostało zamknięte, na moim koncie nie ma żadnego innego, więc nie wiem czy w ogóle jest na co czekać. Poza tym czekam już miesiąc. Poprzednie zgłoszenie techniczne z kategorii INC również nie było widoczne na moim koncie, nie mogłem o nim uzyskać żadnej informacji, bo większość konsultantów go nie widziała, a ci, którzy widzieli, twierdzili że jest przekazane do realizacji. Minęły kolejne miesiące i jakoś nie widzę efektów realizacji. 

 

Co do oferty to tak, teraz nie jestem w stanie sprawdzić konkretnych rabatów z powodu błędu, ale ostatnio było to 20 zł x 24 miesiące, co było dla mnie satysfakcjonujące, biorąc pod uwagę, że żaden konsultant nie mógł zaoferować mi nic podobnego. I pakiet jest ogólnie korzystniejszy niż mój obecny, dlatego byłem zainteresowany przedłużeniem. Skoro jest możliwość zamówienia online to chciałbym z tej opcji skorzystać, a nie bawić się w czekanie na kuriera. W sumie to na jednego "czekam" od lipca, kiedy to przedłużyłem umowę telefonicznie systemem awaryjnym. 

 

@agat13 @dokładnie, teraz już wiem z czego wynikały problemy z przedłużeniem poprzedniej umowy. Wyklikałem online, dobrałem telefon, na który akurat był cashback Samsunga przez jeszcze kilka dni, wszystko załatwione, pozostało czekać na kuriera. Tylko, że ten nigdy nie przyjechał. Zamówienie zostało automatycznie anulowane, o czym nie dostałem nawet żadnej informacji. Ponowna próba i taki sam efekt. Ostatecznie w salonie wprowadzili umowę systemem awaryjnym. Różnica jest taka, że teraz przynajmniej widzę, że coś jest nie tak, a wtedy wszystko wyglądało niby ok tylko zamówienie pewnie leciało od razu do kosza. Ostatecznie udało się skorzystać ze zwrotu Samsunga za zakup telefonu... ostatniego dnia promocji. Ale czy tak to powinno wyglądać?

Zatem czekam 😉 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59387
  • 722

Brak możliwości przedłużenia umowy online: "Ups...coś poszło nie tak"

@przemyslavic  spotkałem się z tym, że zlecenia czy zamówienia wpisywane na piechotę wprowadzają nieład.

Czyli po prostu niespójność danych...

Myślę, że poprawią 


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 69
  • 0

Brak możliwości przedłużenia umowy online: "Ups...coś poszło nie tak"

Konto naprawione. Usługi w końcu zostały poprawnie przypisane. To, o co nie mogłem się doprosić od pół roku, udało się jednak rozwiązać w 2 dni. Zamówienie złożone. Nie ma przypadków, są tylko znaki... i niewidzialna ręka jednego z użytkowników 😉