- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)
Cześć
od kilku dni próbuję przez Mój Orange przedłużyć umowę na abonament oraz dokupić nowy numer.
Wszystko idzie poprawnie do momentu dojścia do ostatniego etapu jakim jest kilknięcie w "Zawieram e-umowę i płacę".
Kliknięcie w przycisk nie wywołuje żadnej akcji. Wszystkie wymagane zgody są zaznaczone, pobrane i zaakceptowane umowy.
Zdaje się że może być to winą warningu dotyczącego pobrania umów, który zostaje na stronie mimo ich pobrania (zrzut w załączniku) - potencjalny podejrzany.
Sporo errorów i warningów leci również w konsoli (zrzut).
____________
* Poprawiłem czytelność wpisu - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)
@marecki83 zweryfikuj na infolinii i zgłoś reklamację
Prawdopodobnie któryś z komponentów systemu jest niezgodny z resztą i dlatego wywala błąd zamówienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)
Infolinia będzie w stanie podjerzeć koszyk? Próbowałem z konsultantem na czacie ale nic z tego nie wyszło. Nie mają uprawnień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)
@marecki83 niech przekażą sprawę na drugą linie wsparcia technicznego.
Zawsze możesz zweryfikować w salonie, bo tam mają szersze uprawnienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)
@marecki83 , infolinia sprzedażowa 801243567 powinna mieć podgląd na e-zakupy. Spróbować dopytać warto. Za to nie biją😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)
Cześć.
@marecki83 Mam dokładnie ten sam problem. Udało Ci się rozwiązać swój?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)
Niestety przez infolinię zamówiłem. Ale na kilkukrotną prośbę o zgłoszenie sprawy do działu IT z propozycją przesłania przeze mnie screenów, danych z konsoli przeglądarki zostałem zignorowany.