- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym
Od zmiany strony czyli od ok 2 tygodni nie pokazuje mi ile zostało do wykorzystania danych w internecie mobilnym. Cały czas pokazuje, że mam 0 KB do wykorzystania. Dodam, że przez aplikację na androida pokazuje bardzo dobrze, Źle jest przez www z laptopa. Dzień przed migracją do nowej strony było poprawnie wyświetlane. Teraz od 2 tygodni cały czas jest 0 KB. 24 stycznia dostałem nowy pakiet danych 35GB, a nadal pokazuje 0 KB do wykorzystania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym
Niestety, Nowe MO działa jak chce 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym
najlepiej jak zgłosisz taką sytuację przez czat: orange.pl/kontakt 🙂
Doradca podpyta Cię zapewne o kilka dodatkowych szczegółów i przyjmie w tej sprawie zgłoszenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym
3 razy rozmawiałem z konsultantami przez czat. Za każdym razem inna odpowiedź. Raz że wykorzystałem cały limit i dlatego jest 0, dwa że system jest nowy i mogą być błędy, trzy że Pani przyjmie zgłoszenie i przekaże je do działu technicznego. Na czacie mogą sprawdzić tylko to co ja widzę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym
Twój opis jednoznacznie wskazuje na problem z wyświetlaniem informacji na koncie w Nowym Mój Orange. Eh... Dobrze, że ostatni doradca przyjął zgłoszenie (!) w tej sprawie :).
Nie da się ukryć, że w nowym serwisie nie wszystko jeszcze "hula" tak jak należy , ale to nie oznacza, że nie można w takich sprawach interweniować, bo "system jest nowy i mogą być błędy" .
Ostatni doradca wspomniał coś o przewidywanym terminie naprawy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym
Nie. Nie mówił ile to potrwa. Poprosiłem o numer zgłoszenia. Mogę gdzieś sprawdzić na jakim etapie jest zgłoszenie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym
Dzisiaj Pani na czacie powiedziała, że jak skończą rozpatrywać to się dowiem i ja nie mam możliwości sprawdzenia na jakim jest etapie. Powiedziała również, że problem jest im znany.