Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym

Od zmiany strony czyli od ok 2 tygodni nie pokazuje mi ile zostało do wykorzystania danych w internecie mobilnym. Cały czas pokazuje, że mam 0 KB do wykorzystania. Dodam, że przez aplikację na androida pokazuje bardzo dobrze, Źle jest przez www z laptopa. Dzień przed migracją do nowej strony było poprawnie wyświetlane. Teraz od 2 tygodni cały czas jest 0 KB. 24 stycznia dostałem nowy pakiet danych 35GB, a nadal pokazuje 0 KB do wykorzystania.

orange.jpg

7 ODPOW. 7

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2906
  • 7521
  • 195

Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym

Niestety, Nowe MO działa jak chce 😞


Zespół Nasz Orange
  • 2983
  • 12533
  • 151

Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym

@Kriss81

najlepiej jak zgłosisz taką sytuację przez czat: orange.pl/kontakt 🙂
Doradca podpyta Cię zapewne o kilka dodatkowych szczegółów i przyjmie w tej sprawie zgłoszenie.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym

3 razy rozmawiałem z konsultantami przez czat. Za każdym razem inna odpowiedź. Raz że wykorzystałem cały limit i dlatego jest 0, dwa że system jest nowy i mogą być błędy, trzy że Pani przyjmie zgłoszenie i przekaże je do działu technicznego. Na czacie mogą sprawdzić tylko to co ja widzę.


Zespół Nasz Orange
  • 2983
  • 12533
  • 151

Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym

Twój opis jednoznacznie wskazuje na problem z wyświetlaniem informacji na koncie w Nowym Mój Orange. Eh... Dobrze, że ostatni doradca przyjął zgłoszenie (!) w tej sprawie :).

 

Nie da się ukryć, że w nowym serwisie nie wszystko jeszcze "hula" tak jak należy Emotikon: zakłopotany, ale to nie oznacza, że nie można w takich sprawach interweniować, bo "system jest nowy i mogą być błędy" Emotikon: Mrugający.

Ostatni doradca wspomniał coś o przewidywanym terminie naprawy?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym

Nie. Nie mówił ile to potrwa. Poprosiłem o numer zgłoszenia. Mogę gdzieś sprawdzić na jakim etapie jest zgłoszenie?

Anonim

Nie dotyczy

Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym

@Kriss81Możesz to sprawdzić na koncie Mój Orange ale tam będzie jako w realizacji lub zrealizowano tak samo jak tutaj 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

Brak informacji o ilości danych w internecie mobilnym

Dzisiaj Pani na czacie powiedziała, że jak skończą rozpatrywać to się dowiem i ja nie mam możliwości sprawdzenia na jakim jest etapie. Powiedziała również, że problem jest im znany.