Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak faktur


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5490
  • 18326
  • 186

Brak faktur

Nie, no w BOK powinna się dowiedzieć wszystkiego... @Magda88 ale jeśli chcesz bezkosztowo, to tylko czat. Natomiast jeśli jest, tak jak @Magda88 pisze w pierwszym poście, że jest to Orange Love, to jak to sobie @Piotrekk85  wyobrażasz inaczej, niż połączenie usług w jedno konto abonenta? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38745
  • 1388

Brak faktur

W Love powinno być na jednym koncie (jeśli to Love z internetem mobilnym i tv sat), ale może przez przypadek jest na różnych kontach które są łączone... Ponadto nie chcę gdybać i straszyć innymi scenariuszami więc najlepiej zapytać na BOK - najlepiej zaczęć od informacji jaki jest okres rozliczeniowy i którego dnia miesiąc mają być wystawione faktury. Poza tym jest "luty" a to niestety problematyczny miesiąc dla systemów Orange bo nie będzie m.in. 30 dniowego cyklu rozliczeniowego... (ale to na inny temat dyskusja).

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Brak faktur

Faktury przychodzą mi jedynie na maila. No może to i nie jest problem bo mogę popatrzeć na faktury, te które dostaje, ale chciałabym je widzieć gdziekolwiek. Mam wersję 4.1.2 Mój Orange jeśli o to pytacie i faktycznie widzę tylko 3 numery telefonu i Internet, a nie ma telewizji. Mimo wszystko faktury jakie wyskakują mi w aplikacji są tylko za abonamenty telefoniczne...

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Brak faktur

W aplikacji widnieje mi tez stary numer konta, a po podpisaniu umowy zmienil mi sie na inny, na który robie przelewy. Pani na infolinii mówiła mi, że pieniądze są rozdzielane tak jak mówicie. To według Was tak już zostanie? Uważam że skoro jest wystawiana jedną faktura zbiorcza, mimo tego, że oni jakoś tam tą kasę dzielą to wszystkie moje płatności powinni być widoczne...

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38745
  • 1388

Brak faktur

Po migracji na nowe mój Orange będzie razem, ale póki co tak będzie.

Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Brak faktur

Mam identyczny problem, podczas podpisywania umowy zadano mi pytanie W jaki sposób chciałabym otrzymywać fakturę .Wybrałam przez aplikacje.

Przez pierwsze 3 miesiące wszystko było w porządku do 10 każdego miesiąca wyświetlała się kwota faktury oraz forma jej opłacenia bardzo wygodna sprawa.

Niestety po upływie tego czasu faktury przestały przychodzić a tydzień po terminie otrzymuje sms-a z informacją o zaległej wpłacie. Dopiero wtedy wyświetla się numer konta oraz kwota do zapłaty z której jak wnioskuję wliczone są już odsetki za zwłokę.i Nie ,nie moge sama robic przelewu na podany nr konta gdyż kwoty sobie nie wymyślę A każdego miesiąca jest inna.

Do BOKu  dzwoniłam i wszystko mialo juz byc w porządku. Niestety kolejny miesiac ,kolejnej faktury brak. Wychodzę przez to na osobę nierzetelną ktora miga się od płacenia.

Anonim

Nie dotyczy

Brak faktur

@Pa9, nie masz możliwości samodzielnie dokonać zmian? Klikasz w zakładkę MO z forum i na koncie MO zakładka druga-Faktury i płatności.