- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur
Witam! Dwa miesiące temu podpisałam umowę na Orange Love. Do obecnych 3 abonamentów telefonicznych dołączyłam telewizję i Internet. Zmienił się numer konta - w porzadku, ale dlaczego nie widzę faktur za usługi stacjonarne na Mój Orange, a tym bardziej po zalogowaniu na stronie Orange.pl ? Nie wiem czy jest nadpłata czy trzeba dopłacić. Dzwoniłam już kilka razy na infolinię w tej sprawie. Miało się aktualizować i w dalszym ciągu nie działa 😕. Proszę o pomoc, chciałabym widzieć gdzie są moje pieniądze 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur
Następnie w polu login wpisz numer ewidencyjny lub ID neostrady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur
@Magda88 oświeć od początku. Widzisz gdzieś jakąś fakturę za usługi Orange Love, np. w aplikacji mobilnej Mój Orange? Bo z tego co mam ja w tzw. fakturze, w jednym dokumencie mam zestawienie należności za usługi stacjonarne i rozliczenie usług mobilnych. Jestem klientem z pakietem Orange Love i jeszcze jednym abonamentem komórkowym poza tym pakietem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur
Chwila, @Piotrekk85 , jeśli @Magda88 pisze, że dwa miesiące temu podpisała umowę, to nawet licząc czas na wprowadzenie nowych danych do systemu (po powrocie dokumentów) to wydaje się mnie, że co najmniej jeden pełen okres już minął.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »