Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak faktur


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Brak faktur

Witam! Dwa miesiące temu podpisałam umowę na Orange Love. Do obecnych 3 abonamentów telefonicznych dołączyłam telewizję i Internet. Zmienił się numer konta - w porzadku, ale dlaczego nie widzę faktur za usługi stacjonarne na Mój Orange, a tym bardziej po zalogowaniu na stronie Orange.pl ? Nie wiem czy jest nadpłata czy trzeba dopłacić. Dzwoniłam już kilka razy na infolinię w tej sprawie. Miało się aktualizować i w dalszym ciągu nie działa 😕. Proszę o pomoc, chciałabym widzieć gdzie są moje pieniądze 😕

16 ODPOW. 16

Poziom 40, Guru *****
  • 31282
  • 28559
  • 1328

Brak faktur

A logujesz się na komórkę? Możesz spróbuj założyć nowe konto używając numeru ewidencyjnego lub id neostrady z umowy.?

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Brak faktur

Tak próbowałam. Wydaje mi się, że już na wszelkie możliwe sposoby. Aktualizowalam aplikację. To jeszcze nie byłby taki problem gdybym mogła chociaż te faktury zobaczyć na na stronie Orange 😕

Poziom 40, Guru *****
  • 31282
  • 28559
  • 1328

Brak faktur

A spróbuj inaczej. Na początek w przeglądarce. Wyloguj się z portalu i na forum i wszędzie ze strony Orange.pl
Następnie w polu login wpisz numer ewidencyjny lub ID neostrady.

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Brak faktur

Ale ja mam Internet mobilny z routerem Huawei B315 jest tylko karta się. Pani na infolini mówiła że nie ma znaczenia z jakiego numeru się zaloguj...Już nie wiem naprawdę 😕

Poziom 40, Guru *****
  • 31282
  • 28559
  • 1328

Brak faktur

To zależy czy masz dostęp do nowej czy starej wersji serwisu Mój Orange. Z Twoje opisu raczej możesz mieć dostęp do starej wersji gdzie jest oddzielne konto na stacjonarne.

Poziom 36, Guru *
  • 4841
  • 12475
  • 168

Brak faktur

@Magda88  oświeć od początku. Widzisz gdzieś jakąś fakturę za usługi Orange Love, np. w aplikacji mobilnej Mój Orange? Bo z tego co mam ja w tzw. fakturze, w jednym dokumencie mam zestawienie należności za usługi stacjonarne i rozliczenie usług mobilnych. Jestem klientem z pakietem Orange Love i jeszcze jednym abonamentem komórkowym poza tym pakietem.


Poziom 40, Guru *****
  • 31282
  • 28559
  • 1328

Brak faktur

Mi się wydaje że jeśli to internet mobilny + tv sat, to może nie minął jeszcze okres rozliczeniowy (bo tutaj nie jest zmieniany jak z prawdziwymi usługami stacjonarnymi).

Poziom 36, Guru *
  • 4841
  • 12475
  • 168

Brak faktur

Chwila, @Piotrekk85 , jeśli @Magda88 pisze, że dwa miesiące temu podpisała umowę, to nawet licząc czas na wprowadzenie nowych danych do systemu (po powrocie dokumentów) to wydaje się mnie, że co najmniej jeden pełen okres już minął.


Poziom 40, Guru *****
  • 31282
  • 28559
  • 1328

Brak faktur

No nie mam pewności... aktywacja mogła nastąpić później. Tu na BOK powinni zweryfikować i podać konkretną datę.