- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur komórkowych w Mój Orange po wypowiedzeniu Orange Love
Witam!
Mam problem z kontem Mój Orange. W przeszłości miałem Orange Love + abonament komórkowy i kilka urządzeń na raty - koszty i faktury za wszystko były widoczne na Mój Orange i w aplikacji, po zalogowaniu adresem email.
Na początku marca zrezygnowałem z Orange Love, został mi tylko abonament komórkowy i raty za urządzenia. Od momentu zakończenia Orange Love, nowe faktury za usługi komórkowe przestały pojawiać się na koncie, przychodzą tylko na maila. Po zalogowaniu się numerem telefonu, dostaję wiadomość o konieczności zalogowania emailem, żeby zobaczyć faktury, a po zalogowaniu emailem widzę tylko faktury z czasów Orange Love.
Próbowałem usunąć konto email na Mój Orange, odczekałem 48h i zarejestrowałem ponownie, bez zmian. Pisałem do konsultanta na czacie, powiedział że po rezygnacji z Orange Love faktury przychodzą tylko na maila. Czy to prawda? Czy nie ma możliwości, żeby faktury za usługi komórkowe mieć w aplikacji i na stronie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur komórkowych w Mój Orange po wypowiedzeniu Orange Love
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur komórkowych w Mój Orange po wypowiedzeniu Orange Love
Masz na myśli "Wybór usługi" w zakładce podsumowanie? Tak, mam tam moją usługę komórkową, nawet orientacyjny koszt się pojawia, natomiast faktury wystawionej po rezygnacji z Orange Love nie ma.. Cała strona podsumowanie też jest pusta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur komórkowych w Mój Orange po wypowiedzeniu Orange Love
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur komórkowych w Mój Orange po wypowiedzeniu Orange Love
Nie minął, myślisz że to jest przyczyną?
Orange Love wyłączono 18 marca, okres rozliczeniowy zaczyna się 19 marca i wtedy też jest wystawiana faktura, którą dostałem tylko na maila.
Czyli następna faktura powinna pojawić się na portalu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur komórkowych w Mój Orange po wypowiedzeniu Orange Love
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur komórkowych w Mój Orange po wypowiedzeniu Orange Love
Tak zrobię. Poczekam do końca kwietnia i jeśli nic się nie zmieni to zrobię zgłoszenie. Dzięki 🙂