- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam!
Od niedawna korzystam z Internetu domowego 4G od Orange 250 gb w dzień i nielimitowany transfer nocny, mam łączoną usługę z telefonami komórkowymi. Do północy było dobrze, wszystkie usługi były widoczne, natomiast teraz ( 01.04.2021 godzina 00:40) widać tylko ostatnie zużycie internetu współdzielonego,a podstawowy pakiet 250 Gb znikł z listy usług, i ostatnie widoczne dane to te z 31 marca br.
Czy mam się czym przejmować, że to zniknęło i po jakim czasie te dane są aktualizowane i czy to powróci?
________________
*Temat przeniesiony z działu "Abonament" - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@eftowsky jeżeli w przeciągu 24 godzin nie powróci stan jaki był na koniec miesiąca, to proponuję zgłosić na infolinii lub na czacie. Czasami po rozpoczęciu nowego miesiąca mogą się pojawić takie nieprzewidziane sytuację na koncie. Może w godzinach porannych pojawią się brakujące usługi na Twoim koncie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@eftowsky jeżeli w przeciągu 24 godzin nie powróci stan jaki był na koniec miesiąca, to proponuję zgłosić na infolinii lub na czacie. Czasami po rozpoczęciu nowego miesiąca mogą się pojawić takie nieprzewidziane sytuację na koncie. Może w godzinach porannych pojawią się brakujące usługi na Twoim koncie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak widocznej usługi internet Domowy 4G w koncie ,,Mój Orange''
@eftowsky błędy mogą i prawdopodobnie wynikają z przejścia na nowy miesiąc, w ciągu dnia powinno wszystko wrócić do normy, jeżeli jednak do dnia jutrzejszego tak się nie stanie to trzeba zrobić zgłoszenie na infolinii jak to mówił już kolega @ketrasaArtur .