Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak widocznej usługi internet Domowy 4G w koncie ,,Mój Orange''

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

Brak widocznej usługi internet Domowy 4G w koncie ,,Mój Orange''

Witam!
Od niedawna korzystam z Internetu domowego 4G od Orange 250 gb w dzień i nielimitowany transfer nocny, mam łączoną usługę z telefonami komórkowymi. Do północy było dobrze, wszystkie usługi były widoczne, natomiast teraz ( 01.04.2021 godzina 00:40) widać tylko ostatnie zużycie internetu współdzielonego,a podstawowy pakiet 250 Gb znikł z listy usług, i ostatnie widoczne dane to te z 31 marca br.
Czy mam się czym przejmować, że to zniknęło  i po jakim czasie te dane są aktualizowane i czy to powróci?
Na tę chwilę to wygląda takNa tę chwilę to wygląda takstan z dnia 30.03.2021stan z dnia 30.03.2021

 

________________

*Temat przeniesiony z działu "Abonament" - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Guru **
  • 11055
  • 19806
  • 399

Brak widocznej usługi internet Domowy 4G w koncie ,,Mój Orange''

@eftowsky jeżeli w przeciągu 24 godzin nie powróci stan jaki był na koniec miesiąca, to proponuję zgłosić na infolinii lub na czacie. Czasami po rozpoczęciu nowego miesiąca mogą się pojawić takie nieprzewidziane sytuację na koncie. Może w godzinach porannych pojawią się brakujące usługi na Twoim koncie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 37, Guru **
  • 11055
  • 19806
  • 399

Brak widocznej usługi internet Domowy 4G w koncie ,,Mój Orange''

@eftowsky jeżeli w przeciągu 24 godzin nie powróci stan jaki był na koniec miesiąca, to proponuję zgłosić na infolinii lub na czacie. Czasami po rozpoczęciu nowego miesiąca mogą się pojawić takie nieprzewidziane sytuację na koncie. Może w godzinach porannych pojawią się brakujące usługi na Twoim koncie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 32, Ekspert
  • 2465
  • 6105
  • 99

Brak widocznej usługi internet Domowy 4G w koncie ,,Mój Orange''

@eftowsky  błędy mogą i prawdopodobnie wynikają z przejścia na nowy miesiąc, w ciągu dnia powinno wszystko wrócić do normy, jeżeli jednak do dnia jutrzejszego tak się nie stanie to trzeba zrobić zgłoszenie na infolinii jak to mówił już kolega @ketrasaArtur .