- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
Dlaczego w informacji na koncie Mój Orange brak jest informacji o telefonie mobilnym Brak NR tel oraz bilingu? Dotyczy usługi LOVE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
Myślę, że @Misiek62 mógłby coś o tym więcej napisać. On - zdaje się - posiada Orange Love i korzysta z «Mój Orange» .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
akzcotap napisał(-a):Dlaczego w informacji na koncie Mój Orange brak jest informacji o telefonie mobilnym Brak NR tel oraz bilingu? Dotyczy usługi LOVE.
Podstawowe pytanie @akzcotap, informacji szukasz w aplikacji "Mój Orange" na smartfonie, czy w starym dostępie - www.orange.pl ?
@pdate. W nawiązaniu do posta @Piotrekk85 faktycznie istotne jest to danymi jakiej usługi logujesz się do MO... bo dostęp do informacji dotyczących usługi mobilnej, wchodzącej w skład pakietu Orange Love, możliwy jest po zalogowaniu się do konta przypisanego do danego numeru, w tym przypadku telefonu... Po prostu musi być dla niego odrębna rejestracja w Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
Witam! Ja tego nie kumam - Może ktoś udzielić wyjaśnienia "łopatologicznie" co i jak otwożyć i ktorą ikonkę kliknąć aby zobaczyć biling z telefonu mobilnego - bo albo niema takiej możliwości albo brak dobrej instrukcji dostępu do iformacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
@akzcotapZobacz tutaj http://www.orange.pl/kid,4004013897,id,4004069405,title,Jak-pobrac-fakture-w-Moj-Orange,article.html
________________
* Usunięto nieaktywny link do video – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
Witam! Uzupełnię. Informacji szukam logując się do MO z kompurera na własne konto które pokazuje komplet usług LOVE z tel mobilnym lecz nie ma tam nr tel i bilingu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
Witam! Na fakturze jest:
Zestawienie opłat stałych i jednorazowych
Nazwa usługi Okres rozliczeniowy Ilość Kwota netto Kwota brutto
Orange Love - Internet 10Mb, promocja 24 m-ce 01.08.2017-31.08.2017 1 38,38 47,21
Orange Love - Usługa TV, promocja 24 m-ce 01.08.2017-31.08.2017 1 23,06 24,90
Orange Love - Telefon domowy, promocja 24 m-ce 01.08.2017-31.08.2017 1 5,61 6,90
Orange Love - Telefon komórkowy, promocja 24 m-ce 01.08.2017-31.08.2017 1 8,13 10,00
Razem 75,18 89,01
"Skumulowane zestawienie połączeń w okresie:........."
i dotyczy tel stacjonarnego a brak jest jakiejkolwiek informacji z mobilnego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
@akzcotapZadzwoń do BOK a wszystko ci wytłumaczą 510 100 100
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »