- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love
Daruj sobie takie wycieczki. Gdyby Orange chciało, to dawno by naprawiło błędy z adresami. Na mojej ulicy jest nawet światłowód pod nr 17. Nikogo nie dziwi, że tam nic nie ma i stoi drzewo. To wszystko kosztuje.
Sprzedawcy mają opcję naprawy dla konkretnego zamówienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love
Dzięki @Bartecki, że nam to zasygnalizowałeś :)... No i że opisałeś nam tutaj sposób na "ominięcie systemu" 😉
Co prawda najprawdopodobniej to kwestia aktualizacji baz - jak już wyżej zasygnalizował @Piotrekk85 - a więc kwestia czasu, ale... Hm... Nie zaszkodzi jak w PW podasz mi nazwę ulicy i miejscowości.
Zobaczymy co się da z tym zrobić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love
Problem zauważyłem jakieś dwa miesiące temu (nie wiem tak naprawdę ile wcześniej on się pojawił).
Czekałem jakiś czas i myślałem że to się zaktualizuje no ale po jakimś czasie stwierdziłem że może jednak "samo" się nie naprawi i trzeba zgłosić.
Tyle że z tym zgłoszeniem to nie jest tak łatwo, człowiek chce coś naprawić a tu na BOKach i infoliniach się nie da "bo nie umieją pomóc" (straciłem sporo czasu na te rozmowy), a na forum człowiek jest pouczany że "dziwne" pomysły ma bo chciałby widzieć ofertę na stronie LoL (21 wiek) i ogólnie różne spiskowe teorie są szerzone o ukrywaniu przez Was oferty 🙂
Może warto by na stronie Orange dodać linka do formularza pod tytułem "Zgłoś błąd na stronie", to by bardzo ułatwiło życie ludziom którzy mimo wszystko chcą pomóc i coś naprawić (zgłosić do naprawy).
Na PW poszły dane adresowe
Z góry dziękuje za pomoc a przynajmniej za zainteresowanie.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love
Nie da się ukryć, że formularz trochę zgłupiał , po tym jak nastąpiła zmiana nazwy ulicy. Dzięki @Bartecki za przekazanie szczegółów :).
Wydaje mi się, że doradca na czacie powinien przyjąć zgłoszenie ws. nieprawidłowego działania takiego formularza. Ale tego do końca nie jestem pewien . Na pewno temat związany z postawą ("się nie da", "nie umiem pomóc") zostanie zgłoszony dalej :).
Oczywiście sam formularz nie przewiduje wszystkich scenariuszy. Zbyt dużo w poszczególnych usługach jest - no, nazwijmy to - wyjątków od reguły , by internetowy formularz to ogarnął ;-). (Chodzi właśnie m.in. o technologię satelitarną na VDSL-u itp. niszowe konstelacje. Wtedy oczywiście służą pomocą doradcy na infolinii .). I chyba to głównie miałeś na myśli @Piotrekk85 - co? Ile takich wyjątków jest? Czy - jak by to wszystko podliczyć - ok. 80%? Nie wydaje mnie sie 😉 - ale też o niczym nie przesądzam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love
Dam przykład niszowej oferty na sam voip: na www jest jedna oferta Plan Dla Każdego. A w całej sprzedaży jest 5 ofert. Więc wychodzi 20%.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love
Co do pomocy doradców to nie wiem jak to jest, może rzeczywiście nie ma jasnych procedur jak postępować w takim temacie.
W każdym bądź razie w moim przypadku wyglądało to tak:
1. na infolinii sprzedażowej 801234567 powiedziano mi że się takimi sprawami nie zajmują i nic nie mogą zrobić i kazali dzwonić na numer 801505505.
2. na 801505505 powiedzieli że nie mogą pomóc w tej kwestii ale mogą telefonicznie mi podać ofertę jeżeli jestem nią zainteresowany 🙂 i przełączyli mnie do działu utrzymania klienta
3. W dziale utrzymania klienta dowiedziałem się że tam nie mogą mi pomóc i kazali dzwonić do działu reklamacji na numer *100 (czyli 510100100)
4. na *100 miła Pani otworzyła zgłoszenie na naprawę problemu.
5. Po jakimś czasie zadzwoniłem na *100 zapytać jaki jest status sprawy i dowiedziałem się że zgłoszenie zostało zamknięte (problemu nie został rozwiązany i nie zostałem powiadomiony o zamknięciu zgłoszenia).
Konsultant powiedział że zgłoszenie było źle otworzone i zostało zamknięte... i w ogóle tłumaczył mi że po co mi ta oferta na stronie skoro on mi może wszystko poopowiadać, więc delikatnie dałem do zrozumienia że za rozmowę płacę a na internecie mógłbym sprawdzić kiedy chcę i za darmo (ponadto nie zamierzam siedzieć z długopisem i notować wszystkich danych z różnych ofert, pakietów TV itp, mamy 21 wiek) .
Na koniec piętnastominutowej dyskusji powiedział że to zgłosi ale nie da mi numeru zgłoszenia bo to nie idzie na moją kartotekę.
Odczekałem tydzień, nic się nie zmieniło a jako iż ostatnio mam lekkie zwątpienie w telefoniczne zgłoszenia u konsultantów postanowiłem temat podjąć na niniejszym forum.
Nie chcę piętnować postawy konsultantów (nie wiem jakie mają możliwości i jak to wygląda od wewnątrz) ale chcę jasno dać do zrozumienia że coś można by tu ulepszyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love
Zdecydowanie opcja "zgłoś błąd" by się przydała.
Nie wiem jak wiele problemów ze stroną się pojawia, może ktoś w Orange stwierdził że taka opcja jest niepotrzebna bo było za mało zgłoszeń.
Z drugiej strony utrzymanie takiej funkcjonalności nie generuje chyba kosztów 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »