Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38710
  • 1388

Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love

Daruj sobie takie wycieczki. Gdyby Orange chciało, to dawno by naprawiło błędy z adresami. Na mojej ulicy jest nawet światłowód pod nr 17. Nikogo nie dziwi, że tam nic nie ma i stoi drzewo. To wszystko kosztuje.

 

Sprzedawcy mają opcję naprawy dla konkretnego zamówienia.


Zespół Nasz Orange
  • 2983
  • 12533
  • 151

Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love

Dzięki @Bartecki, że nam to zasygnalizowałeś :)... No i że opisałeś nam tutaj sposób na "ominięcie systemu" 😉

 

Co prawda najprawdopodobniej to kwestia aktualizacji baz - jak już wyżej zasygnalizował @Piotrekk85 - a więc kwestia czasu, ale... Hm... Nie zaszkodzi jak w PW podasz mi nazwę ulicy i miejscowości.

 

Zobaczymy co się da z tym zrobić Bardzo szczęśliwy kot


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 25
  • 0

Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love

Problem zauważyłem jakieś dwa miesiące temu (nie wiem tak naprawdę ile wcześniej on się pojawił).

Czekałem jakiś czas i myślałem że to się zaktualizuje no ale po jakimś czasie stwierdziłem że może jednak "samo" się nie naprawi i trzeba zgłosić.

 

Tyle że z tym zgłoszeniem to nie jest tak łatwo, człowiek chce coś naprawić a tu na BOKach i infoliniach się nie da "bo nie umieją pomóc" (straciłem sporo czasu na te rozmowy), a na forum człowiek jest pouczany że "dziwne" pomysły ma bo chciałby widzieć ofertę na stronie LoL (21 wiek) i ogólnie różne spiskowe teorie są szerzone o ukrywaniu przez Was oferty 🙂

 

Może warto by na stronie Orange dodać linka do formularza pod tytułem "Zgłoś błąd na stronie", to by bardzo ułatwiło życie ludziom którzy mimo wszystko chcą pomóc i coś naprawić (zgłosić do naprawy).

 

@Wiktor

Na PW poszły dane adresowe

Z góry dziękuje za pomoc a przynajmniej za zainteresowanie.

Pozdrawiam

 


Zespół Nasz Orange
  • 2983
  • 12533
  • 151

Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love

Nie da się ukryć, że formularz trochę zgłupiał Emotikon: Mrugający, po tym jak nastąpiła zmiana nazwy ulicy. Dzięki @Bartecki za przekazanie szczegółów :).

 

Wydaje mi się, że doradca na czacie powinien przyjąć zgłoszenie ws. nieprawidłowego działania takiego formularza. Ale tego do końca nie jestem pewien Emotikon: zakłopotany. Na pewno temat związany z postawą ("się nie da", "nie umiem pomóc") zostanie zgłoszony dalej :).

 

Oczywiście sam formularz nie przewiduje wszystkich scenariuszy. Zbyt dużo w poszczególnych usługach jest - no, nazwijmy to - wyjątków od reguły Mrugający mężczyznaBardzo szczęśliwy mężczyzna, by internetowy formularz to ogarnął ;-). (Chodzi właśnie m.in. o technologię satelitarną na VDSL-u itp. niszowe konstelacje. Wtedy oczywiście służą pomocą doradcy na infolinii Szczęśliwy kot.). I chyba to głównie miałeś na myśli @Piotrekk85 - co? Ile takich wyjątków jest? Czy - jak by to wszystko podliczyć - ok. 80%? Nie wydaje mnie sie 😉 - ale też o niczym nie przesądzam.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38710
  • 1388

Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love

@Wiktor: jak policzysz liczbę różnych ofert, promocji w wartościach "bezwzględnych", to na www jest ich niewiele. Mogę się zgodzić się, że zainteresowanie tymi których nie ma jest niewielkie.
Dam przykład niszowej oferty na sam voip: na www jest jedna oferta Plan Dla Każdego. A w całej sprzedaży jest 5 ofert. Więc wychodzi 20%.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 25
  • 0

Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love

Co do pomocy doradców to nie wiem jak to jest, może rzeczywiście nie ma jasnych procedur jak postępować w takim temacie.

W każdym bądź razie w moim przypadku wyglądało to tak:

1. na infolinii sprzedażowej 801234567 powiedziano mi że się takimi sprawami nie zajmują i nic nie mogą zrobić i kazali dzwonić na numer 801505505.

2. na 801505505 powiedzieli że nie mogą pomóc w tej kwestii ale mogą telefonicznie mi podać ofertę jeżeli jestem nią zainteresowany 🙂 i przełączyli mnie do działu utrzymania klienta

3. W dziale utrzymania klienta dowiedziałem się że tam nie mogą mi pomóc i kazali dzwonić do działu reklamacji na numer *100 (czyli 510100100)

4. na *100 miła Pani otworzyła zgłoszenie na naprawę problemu.

5. Po jakimś czasie zadzwoniłem na *100 zapytać jaki jest status sprawy i dowiedziałem się że zgłoszenie zostało zamknięte (problemu nie został rozwiązany i nie zostałem powiadomiony o zamknięciu zgłoszenia).

Konsultant powiedział że zgłoszenie było źle otworzone i zostało zamknięte... i w ogóle tłumaczył mi że po co mi ta oferta na stronie skoro on mi może wszystko poopowiadać, więc delikatnie dałem do zrozumienia że za rozmowę płacę a na internecie mógłbym sprawdzić kiedy chcę i za darmo (ponadto nie zamierzam siedzieć z długopisem i notować wszystkich danych z różnych ofert, pakietów TV itp, mamy 21 wiek) .

Na koniec piętnastominutowej dyskusji powiedział że to zgłosi ale nie da mi numeru zgłoszenia bo to nie idzie na moją kartotekę.

 

Odczekałem tydzień, nic się nie zmieniło a jako iż ostatnio mam lekkie zwątpienie w telefoniczne zgłoszenia u konsultantów postanowiłem temat podjąć na niniejszym forum.

 

Nie chcę piętnować postawy konsultantów (nie wiem jakie mają możliwości i jak to wygląda od wewnątrz) ale chcę jasno dać do zrozumienia że coś można by tu ulepszyć.

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38710
  • 1388

Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love

Kiedyś na portalu Orange była opcja "zgłoś błąd" do takich zgłoszeń - a teraz już przyszło "lepsze" i nie ma.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 25
  • 0

Błędne informacje w konfiguratorze Orange Love

Zdecydowanie opcja  "zgłoś błąd" by się przydała.

Nie wiem jak wiele problemów ze stroną się pojawia, może ktoś w Orange stwierdził że taka opcja jest niepotrzebna bo było za mało zgłoszeń.

Z drugiej strony utrzymanie takiej funkcjonalności nie generuje chyba kosztów 🙂