Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd wewnętrzny przy logowaniu

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Błąd wewnętrzny przy logowaniu

Zgadzam się z @Misiek62. Jak już próbowałeś tyle równych opcji to tylko interwencja ze strony Orange rozwiąże problem. 


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2097
  • 6610
  • 70

Błąd wewnętrzny przy logowaniu

@LARGO tu było podobnie

https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/Problem-z-logowaniem-si%C4%99-do-M%C3%B3j-Orange/m-p...

trzeba zgłosić w orange (mam nadzieję, że czat w aplikacji działa), poprosić o nr zgłoszenia i czekać aż naprawią lub samo się naprawi. Można też trochę poeksperymentować jak kolega w podlinkowanym wątku 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19952
  • 57672
  • 784

Błąd wewnętrzny przy logowaniu

@LARGO w moim przypadku sprawa wyglądała nieco inaczej, ale bardzo zbliżona do Twojej wersji. Apka mi działała, ale nie wszystkie usługi były dostępne, natomiast na stronie wyświetlał się błąd 404.

Jeżeli powyższe podpowiedzi nie zadziałały, aby konto Mój Orange wyświetlało się prawidłowo, proponuję zadzwonić na infolinię i poprosić o usunięcie konta Mój Orange. Następnie trzeba odczekać około 24 godziny i ponownie zadzwonić na infolinię z prośbą o pomoc w założeniu konta Mój Orange. Nowe konto proponuję założyć na innym adresie e-mail. Oczywiście przed założeniem ponownie konta należy sprawdzić, czy obecne przestało już działać. 

Moim zdaniem to najszybsze i najpewniejsze rozwiązanie Twojego problemu. Podejrzewam, że po dodaniu kolejnych usług coś nieprawidłowo zapisało się na Twoim koncie i trzeba na nowo połączyć usługi, ale po przez usunięcie obecnego konta i założenie na nowo.