- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ktoś miał taki problem ze nie można się zalogować do konta moja Orange po przez przeglądarkę? Miałem sam internet działało dobrałem usługi i klops zgłoszenie techniczne juz 2 miesiące wisi reklamacja zgłoszona i lipa dalej nie działa, zmiana hasła też nic nie dała
Miał ktoś tak i zna rozwiązanie?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@LARGO na samym początku "nowego" wydania MO via Web problemy generowało to że ktoś miał dużo usług (stacjonarne i mobilne). Co do długotrwałego rozwiązywania zgłoszenia, to dziwna sprawa. Nie wydaje się aby mógł pomóc ktoś inny niż "służby techniczne" Orange. Na Twoim miejscu ponowiłbym zgłoszenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd wewnętrzny przy logowaniu
@LARGO wyczysc dane przegladarki, pliki cookie, ewentualnie sprobuj z innej przegladarki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd wewnętrzny przy logowaniu
NIC to nie dało 3 przeglądarki na laptopie 2 przeglądarki na telefonie i to samo. Czyszczenie danych też nie pomaga.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@LARGO na samym początku "nowego" wydania MO via Web problemy generowało to że ktoś miał dużo usług (stacjonarne i mobilne). Co do długotrwałego rozwiązywania zgłoszenia, to dziwna sprawa. Nie wydaje się aby mógł pomóc ktoś inny niż "służby techniczne" Orange. Na Twoim miejscu ponowiłbym zgłoszenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd wewnętrzny przy logowaniu
Dużo usług mam hmm miałem internet dobrałem tv oraz przymus telefonu stacjonarnego. I taki klops
Zgłoszenie ponowione i do tego reklamacja ale to już nudne takie zbywanie...
Aplikacja na telefonie działa bez problemu a webowa wersja taki problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd wewnętrzny przy logowaniu
W pracy próbowałem na PC i też to samo cały czas błąd wewnętrzny 404
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd wewnętrzny przy logowaniu
@LARGO zgłaszałem przez maila?
Tu masz opis https://www.orange.pl/view/mojorange/beta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd wewnętrzny przy logowaniu
Ale tu mowa o APLIKACJI a nie o webowej wersji mój Orange
Aplikacja działa poprawnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »