- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłaszam błąd,który uniemożliwia zalogowanie się do Nowego Mój Orange.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@DawidOrange, masz rację, po kliknięciu zaloguj, gdy podajemy login/nr tel. lub adares e-mail to strona sprawdza czy nasze konto jest jeszcze w starym czy już w nowym systemie.
Jeśli jesteśmy na starym - trafiamy pod adres https://www.orange.pl/zaloguj.phtml
Jeśli mamy już NMO - trafiamy do https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie
Przed chwilą wykonałem 10 prób zalogowania do NMO pod rząd i wszystkie zakończyły się powodzeniem. Nie mogę potwierdzić błędu, ale gdy następnym razem wystąpi u Ciebie - nie zamykaj od razu strony - zamiast tego skopiuj adres strony (url) i wklej tutaj - to pomoże zlokalizować przyczynę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd podczas logowania do NMO
@DawidOrange, a jak wchodzisz przez adres www.orange.pl/zaloguj.phtml
to też masz ten błąd? U mnie go nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd podczas logowania do NMO
Dobre pytanie @Anonim 🙂
Może to tylko chwilowa sytuacja @DawidOrange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd podczas logowania do NMO
Nadal brak możliwość zalogowania się do NMO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd podczas logowania do NMO
@DawidOrangeWidzę w innym temacie że zalogowałeś do NMO czy mi się tylko zdaje ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd podczas logowania do NMO
@Anonim
Wczoraj udało mi się zalogować z twojego linka.Dzięki
@Artur @Wiktor
Trzeba naprawić ścieżkę logowania do NMO.
1.Wchodząc na www.Orange.pl i klikając zakładkę Zaloguj wyświetla nam się ta strona
I właśnie ta strona po wpisaniu danych weryfikuje czy jesteśmy już zmigrowani do NMO czy nie.Jeśli nie jesteśmy to po wpisaniu danych otwiera się Stare Mój Orange i problemu nie ma.
Jeśli jesteśmy zmigrowani jest problem.Raz po wpisaniu danych na tej stronie co wyżej jest błąd.A raz przechodzi do tej strony i po wpisaniu hasła jest ok i logujemy się do Nowego Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd podczas logowania do NMO
@DawidOrange napisał:
Pokaż szczegóły(...)
1.Wchodząc na www.Orange.pl i klikając zakładkę Zaloguj wyświetla nam się ta strona
I właśnie ta strona po wpisaniu danych weryfikuje czy jesteśmy już zmigrowani do NMO czy nie.Jeśli nie jesteśmy to po wpisaniu danych otwiera się Stare Mój Orange i problemu niema.
Jeśli jesteśmy zmigrowani jest problem.Raz po wpisaniu danych na tej stronie co wyżej jest błąd.A raz przechodzi do tej strony i po wpisaniu hasła jest ok i logujemy się do Nowego Mój Orange.
Dzięki @DawidOrange, że to sygnalizujesz 🙂
Po aptekarsku dopytam:
- Raz po wpisaniu danych na tej stronie co wyżej jest błąd - chodzi o ten widok?
- A raz przechodzi do tej strony i po wpisaniu hasła jest ok i logujemy się do Nowego Mój Orange. - czyli do jakiej strony?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »