- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
20-04-2018
11:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-04-2018
11:21
Błąd podczas logowania do NMO
20-04-2018
11:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-04-2018
11:35
@DawidOrange, masz rację, po kliknięciu zaloguj, gdy podajemy login/nr tel. lub adares e-mail to strona sprawdza czy nasze konto jest jeszcze w starym czy już w nowym systemie.
Jeśli jesteśmy na starym - trafiamy pod adres https://www.orange.pl/zaloguj.phtml
Jeśli mamy już NMO - trafiamy do https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie
Przed chwilą wykonałem 10 prób zalogowania do NMO pod rząd i wszystkie zakończyły się powodzeniem. Nie mogę potwierdzić błędu, ale gdy następnym razem wystąpi u Ciebie - nie zamykaj od razu strony - zamiast tego skopiuj adres strony (url) i wklej tutaj - to pomoże zlokalizować przyczynę.
20-04-2018
11:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-04-2018
11:44
Błąd podczas logowania do NMO
@DawidOrange napisał:
@Wiktor
Dokładnie.Czy jest możliwości przywrócenia mojego posta z dwoma zdjęciami bo teraz coś się zepsuło ?
Voilà! 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »