- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd 404
@Anonim , ja byłem szybszy i autorem tematu...oddam połowę "flaszki" , jak @Bartłomiej postawi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd 404
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd 404
@Anonim Chciałem tylko potwierdzić występowanie tego błędu. Na zasadzie, a zobaczę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd 404
@Anonim , właściwie to Tobie się należy pochwała w jadłospisie, bo @Bartłomiej "zatrybił" po Twoim wpisie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd 404
Po zalogowaniu się do mój Orange mam błąd 404 Strona której szukasz nie istnieje. Zaczęło się chyba miesiąc temu i trwa nadal. Proszę o naprawę. Co robić, jak żyć? Chyba sieć tylko zmienić bo nie ma teraz jak sprawdzić ważności pakietów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd 404
@basia506 zadzwoń na infolinię: 510 100 100 lub napisz na czacie prośbę o usunięcie konta Nowy Mój Orange. Po kilku dniach sprawdź ponownie, czy konton zostało usunięte. Jak już będzie usunięte, to załóż ponownie i powinno działać prawidłowo.
Obecnie możesz stan pakietów i usług sprawdzić przez apkę Mój Orange 4.15. Obecnie jeszcze prawidłowo działająca apka.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »