- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moja umowa mu się ku końcowi w związku z czym zacząłem dostawać oferty przedłużenia. Jednak nie wyświetlają się one poprawnie w aplikacji Mój Orange (załącznik). Jest szansa na naprawienie tego? Albo wyświetlenie oferty gdzieś w przeglądarce?
Wersja apki: 5.23.1. iOS 14.4 iPhone SE
___________
* Temat przeniesiony z Sieć i dostępność usług - moderator Bartłomiej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@arturm jeżeli posiadasz konto to wejdź na stronę orange.pl w przeglądarce i tam się zaloguj do Mój Orange. Ewentualnie rozmowa z doradcą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@arturm jeżeli posiadasz konto to wejdź na stronę orange.pl w przeglądarce i tam się zaloguj do Mój Orange. Ewentualnie rozmowa z doradcą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange – błąd
@arturm i jak udało się prawidłowo odczytać oferty z propozycją przedłużenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange – błąd
@arturm ja bym to zgłosił na czacie i ewentualnie jeśli połączy Cię z Maxem, to on przełączy do doradcy, bo nie obsługuje jeszcze ofertowania.
Ważne, aby to zrobić od poniedziałku do piątku między 8-ą a 22-gą, bo wtedy jest szansa rozmowy z konsultantem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange – błąd
Tak, znalazłem ofertę po zalogowaniu się przez przeglądarkę w Mój Orange 🙂