Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Po wpisaniu numeru aplikacja wyrzuca, że nie jest to komórka

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 15
  • 1

Po wpisaniu numeru aplikacja wyrzuca, że nie jest to komórka

Od kilku dni nie mogę się zalogować do aplikacji (abonament na działalność). Po wpisaniu numeru wyrzuca, że nie jest to komórka (pa przecież jest), a po wpisaniu loginu i hasła wyrzuca komunikat "Przepraszamy, coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie". Ma ktoś podobne problemy?

 

 

________________

*Post wydzielony z tematu "Aplikacja Mój Orange 5.x" - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 15
  • 1

Po wpisaniu numeru aplikacja wyrzuca, że nie jest to komórka

Problem jest innego typu - nie przyjmuje logowania mailem do Nowego Mój Orange (a takie konto mam) - jeszcze tydzień temu wszystko działało. W przeglądarce nie ma problemu z logowaniem - spróbuję to wyjaśnić na chacie.

 

Edit. Sprawa rozwiązana - wymagane było odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji. Samo czyszczenie danych aplikacji nie pomaga.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

Po wpisaniu numeru aplikacja wyrzuca, że nie jest to komórka

@Arken  aplikacja obecnie działa na Login i hasło, jak na portalu www Mój Orange, więc numerem telefonu się nie zalogujesz, zgłoś to na czat, może jest problem z kontem, tu Mój Orange, umiesz się zalogować, czy też nie. 


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Po wpisaniu numeru aplikacja wyrzuca, że nie jest to komórka

@Arken 

Aplikacja jest zrobiona niestety niezbyt dobrze, zeby nie powiedzieć bardziej dosadnie. Wskazany przez Ciebie problem był już zgłaszany w poprzednim roku, i tak naprawdę nie mam bladego pojęcia od czego zależy.

Co należy zrobić? Po tym gdy pojawi się idiotyczny komunikat o tym, że "to nie jest komórka" kliknij dalej, a następnie podaj adres e-mail oraz hasło do Nowego Mój Orange. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w Nowym Mój Orange lub nie pamiętasz adresu e-mail, konieczny będzie kontakt z czatem.

 

W tym celu wybierz Zarejestruj się, a następnie Rozpocznij Czat. W przypadku usług abonamentowych może być konieczne podanie kodu abonenckiego lub bardzo dokładnych informacji na temat ostatniej płatności.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 15
  • 1

Po wpisaniu numeru aplikacja wyrzuca, że nie jest to komórka

Problem jest innego typu - nie przyjmuje logowania mailem do Nowego Mój Orange (a takie konto mam) - jeszcze tydzień temu wszystko działało. W przeglądarce nie ma problemu z logowaniem - spróbuję to wyjaśnić na chacie.

 

Edit. Sprawa rozwiązana - wymagane było odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji. Samo czyszczenie danych aplikacji nie pomaga.