- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od kilku dni nie mogę się zalogować do aplikacji (abonament na działalność). Po wpisaniu numeru wyrzuca, że nie jest to komórka (pa przecież jest), a po wpisaniu loginu i hasła wyrzuca komunikat "Przepraszamy, coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie". Ma ktoś podobne problemy?
________________
*Post wydzielony z tematu "Aplikacja Mój Orange 5.x" - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem jest innego typu - nie przyjmuje logowania mailem do Nowego Mój Orange (a takie konto mam) - jeszcze tydzień temu wszystko działało. W przeglądarce nie ma problemu z logowaniem - spróbuję to wyjaśnić na chacie.
Edit. Sprawa rozwiązana - wymagane było odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji. Samo czyszczenie danych aplikacji nie pomaga.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po wpisaniu numeru aplikacja wyrzuca, że nie jest to komórka
@Arken aplikacja obecnie działa na Login i hasło, jak na portalu www Mój Orange, więc numerem telefonu się nie zalogujesz, zgłoś to na czat, może jest problem z kontem, tu Mój Orange, umiesz się zalogować, czy też nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po wpisaniu numeru aplikacja wyrzuca, że nie jest to komórka
Aplikacja jest zrobiona niestety niezbyt dobrze, zeby nie powiedzieć bardziej dosadnie. Wskazany przez Ciebie problem był już zgłaszany w poprzednim roku, i tak naprawdę nie mam bladego pojęcia od czego zależy.
Co należy zrobić? Po tym gdy pojawi się idiotyczny komunikat o tym, że "to nie jest komórka" kliknij dalej, a następnie podaj adres e-mail oraz hasło do Nowego Mój Orange. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w Nowym Mój Orange lub nie pamiętasz adresu e-mail, konieczny będzie kontakt z czatem.
W tym celu wybierz Zarejestruj się, a następnie Rozpocznij Czat. W przypadku usług abonamentowych może być konieczne podanie kodu abonenckiego lub bardzo dokładnych informacji na temat ostatniej płatności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem jest innego typu - nie przyjmuje logowania mailem do Nowego Mój Orange (a takie konto mam) - jeszcze tydzień temu wszystko działało. W przeglądarce nie ma problemu z logowaniem - spróbuję to wyjaśnić na chacie.
Edit. Sprawa rozwiązana - wymagane było odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji. Samo czyszczenie danych aplikacji nie pomaga.