- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć.
Posiadam 3 abonamenty, dla siebie siostry i mamy. W nowej aplikacji Mój Oragne 3.8 po zalogowaniu się na wszystkie konta otrzymuję taki oto obrazek (załącznik). Da się coś z tym zrobić żeby wyglądało to normalnie czy błąd leży gdzieś po stronie aplikacji?
Pozdrawiam,
Mati.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam ponownie.
Dziękuję za zainteresowanie i wszystkie odpowiedzi.
Uruchomienie na nowo aplikacji i telefonu nic nie dało. Nie miałem też możliwości sprawdzenia aplikacji u mamy i siostry.
Zainstalowałem na nowo całą aplikację Mój Orange i okazało się, że zalogowanie się na jedno konto tworzy automatycznie profile kont scalonych, przy czym aby zobaczyć szczegóły na tych dwóch kontakch trzeba podać kody abonenckie.
Tak więc wystarczy znać dane logowania do konta na jednej usłudze mobilnej, a na resztę kont (które pojawiają się automatycznie) logujemy się przez kody abonenckie. To rozwiązało mój problem.
Wcześniej dodałem ręcznie i zalogowałem się na wszystkie trzy konta osbno co spowodowało utowrzenie redundantnych profili.
Pozdrawiam,
Mati.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - Błąd z kontami
Zdublowanie kont spowodowane nieraz jest wielokrotną próbą rejestracji konta. Spróbuj wyłaczyć i włączyć apkę, lub zrób to z telefonem. Jeżeli to nie pomoże, zgłoś błąd aplikacji poprzez stronę Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - Błąd z kontami
@MatiMajster, sprawdziłbym na telefonach siostry i/lub mamy, o ile mają taką możliwość i w sytuacji gdby się sposób wyświetlania powtórzył, zgłosił @Artur, @Marta co Wy na to?
Update... gdy to pisałem i chciałem sobie przypomnieć kto "prowadzi" apkę MO na kolejnej zakładce, wywaliło mnie z NO... musiałem ponowić logowanie... @Piotrek, masz pomysł co do przyczyny wylogowania?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - Błąd z kontami
Misiek62 napisał(-a):
Update... gdy to pisałem i chciałem sobie przypomnieć kto "prowadzi" apkę MO na kolejnej zakładce, wywaliło mnie z NO... musiałem ponowić logowanie... @Piotrek, masz pomysł co do przyczyny wylogowania?
Coś się dzieje na łączach...u mnie 5min temu wywaliło/zrestartowało cały router...też przy próbie wyświetlenia kilku kart...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam ponownie.
Dziękuję za zainteresowanie i wszystkie odpowiedzi.
Uruchomienie na nowo aplikacji i telefonu nic nie dało. Nie miałem też możliwości sprawdzenia aplikacji u mamy i siostry.
Zainstalowałem na nowo całą aplikację Mój Orange i okazało się, że zalogowanie się na jedno konto tworzy automatycznie profile kont scalonych, przy czym aby zobaczyć szczegóły na tych dwóch kontakch trzeba podać kody abonenckie.
Tak więc wystarczy znać dane logowania do konta na jednej usłudze mobilnej, a na resztę kont (które pojawiają się automatycznie) logujemy się przez kody abonenckie. To rozwiązało mój problem.
Wcześniej dodałem ręcznie i zalogowałem się na wszystkie trzy konta osbno co spowodowało utowrzenie redundantnych profili.
Pozdrawiam,
Mati.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - Błąd z kontami
Dzięki za info @MatiMajster. Ważne że poradziłeś sobie z problemem. Możesz oznaczyć swój post jako rozwiazanie.
Pozdrawiam
Maciej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - Błąd z kontami
MatiMajster napisał:
Zainstalowałem na nowo całą aplikację Mój Orange i okazało się, że zalogowanie się na jedno konto tworzy automatycznie profile kont scalonych, przy czym aby zobaczyć szczegóły na tych dwóch kontakch trzeba podać kody abonenckie.
@MatiMajster
Dodam jeszcze tylko w temacie wspomnianych kodów, że można wyłączyć (lub włączyć) autoryzację za ich pomocą z tego poziomu (oczywiście po zalogowaniu w serwisie www Mój Orange😞
Osobiście mam wyłączone jw.