Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Łączenie kont

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Łączenie kont

Dopytuję fachowców, ponieważ usługi mobilne są w fazie testowej. Chodzi mi o proces postępowania, tuż po zarejestrowaniu się w MO beta. Proszę zobaczyć kolejność:

1 - łączenie kont2 - moje konta3 - błąd?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18333
  • 186

Łączenie kont

@Anonim, o ile dobrze pamiętam mialem podobnie, czyli komunikat o problemie, ale po przelogowaniu okazało się że konta mam połączone.  Poczekaj chwilę, sprawdzę co pisałem na ten temat w części "specjalnej".

 

Sprawdziłem - miałem tak samo, a po przelogowaniu system wyświetlał konto wspólne, z opisem "Usługi łączone" i wyświetla mobilne i stacjonarne. Tyle, że "działania" na stacjonarnych nie są jeszcze "gwarantowane"... ale widzę, że są aktualizowane, bo uwzględniają moją "migrację" do Orange Love.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18333
  • 186

Łączenie kont

@Anonim, o ile dobrze pamiętam mialem podobnie, czyli komunikat o problemie, ale po przelogowaniu okazało się że konta mam połączone.  Poczekaj chwilę, sprawdzę co pisałem na ten temat w części "specjalnej".

 

Sprawdziłem - miałem tak samo, a po przelogowaniu system wyświetlał konto wspólne, z opisem "Usługi łączone" i wyświetla mobilne i stacjonarne. Tyle, że "działania" na stacjonarnych nie są jeszcze "gwarantowane"... ale widzę, że są aktualizowane, bo uwzględniają moją "migrację" do Orange Love.

Anonim

Nie dotyczy

Łączenie kont

Ok, sprawdzę...czekaj cierpliwie.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18333
  • 186

Łączenie kont

@Anonim, chyba, że wprowadzili jakieś zmiany, które aktualnie blokują łączenie... bo ja swoja próbę i opis robiłem jeszcze w zeszłym roku gdzieś koło 12 grudnia. 

Anonim

Nie dotyczy

Łączenie kont


Misiek62 napisał(-a):

@burebusek, chyba, że wprowadzili jakieś zmiany, które aktualnie blokują łączenie... bo ja swoja próbę i opis robiłem jeszcze w zeszłym roku gdzieś koło 12 grudnia. 


@Misiek62, konsultanci uspokoili mnie dzisiaj. Jednakże, w trosce o dobre funkcjonowanie Mój Orange w przyszłości, muszę wskazać, co zauważyłem po dalszych testach bety u mnie. Przełączanie kont już działa, lecz wiele funkcji jeszcze nie. @Artur, zastrzegł na priv, bym uważał, co zmieniam. Niestety, niektóre ustawienia troszkę mnie niepokoją, stąd jeszcze sprawdzę to na starym MO (np.zgody m.in.na umieszczenie w spisie abonentów). Do sedna sprawy: przełączanie kont z abonamentu komórkowego na usługę komórkową na kartę:
-Dane adresowe - adres korespondencyjny > Brak adresu (brak możliwości wpisania). Pozostają tylko dane adresu do korespondencji, wynikające z umowy (np. FunPack);
Pakiety, usługi i ustawienia>Pakiety i usługi dodatkowe > przycisk: zarządzaj-wskakuje komunikat: wewnętrzny błąd komponentu Twoje aktywne usługi;
-Spróbuj jeszcze raz-nie reaguje;
-Twoja taryfa-Orange Free na kartę > przycisk: zobacz szczegóły - nie działa;(rejestrowałem YES);
-Zgoda 107 - wyrażam zgodę > przycisk: zapisz - nieczynny;
-Powiadomienia Klubu Orange ??? Może ktoś mi wytłumaczy, co to ten klub znaczy?;
-Zgoda 113 - wyrażam zgodę > przycisk: zapisz - nie działa;
-Zgoda 3237 - wyrażam zgodę > przycisk: zapisz -nie działa. Przycisk wogóle nieczynny;
-Zgłoś błąd > przycisk nie działa.
Zarządzanie tel.stacjonarnym też jeszcze nie działa.

Usługi na kartę.PNGBieżące.PNGStacjonarny.PNG


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18333
  • 186

Łączenie kont

@Anonim  ostrożność przy wprowadzaniu zmian na testowym ze wszech miar jest wskazana. Przypominam to co było chyba pisane 😉 to nowe mój orange, na teraz, tak naprawdę jest w jakimś stopniu zaawansowane tylko w obszarze obsługi konta mobilnego i do tego jeszcze w zawężeniu do planów z grupy Smart... 

Ja sporo błędów też zgłaszałem, możesz o tym przeczytać (chyba w temacie o zlocie), że najwięcej ja, potem długo długo nikt 😉 ...  Ale możesz mnie wesprzeć, nawet prześcignąć, bo jakby mniej czasu temu poświęcam.

 

Osobiście korzystam z tego menu na stronie i "piszę", najczęściej co mnie się nie podoba, chociaż parę "pochwał" też napisałem, no i kilka propozycji, nie tylko krytyki. Mając na uwadze opisane wcześniej ograniczenie nie testuję obszaru usług stacjonarnych.

Logowałem się także przez smartfon, ale nie mogę w nim zgłosić ze wskazaniem obszaru... też to opisywałem.

Kwestia sumy "zobowiązań" też mi się kiedyś rzuciła na oczy, nie pamiętam czy coś o tym napisałem... bo i dla mnie jest dziwna ta logika.... chociaż matematycznie pewnie da się je zbilansować.

 

To na razie tyle odniesienia do Twojego opisu 😉

 

 

 

Wróciłem, uzupełniam.

Nie mam komórki na kartę, więc nie mogę się w zakresie funkcjonalności systemu co do kartowych wypowiadać... 

 

O klubie też nic nie wiem - zadałeś pytanie przez zgłoszenia?

Anonim

Nie dotyczy

Łączenie kont

@Misiek62, skoro widzę jakiś klub Orange, to ktoś wprowadził te dane. Na chwilę obecną, a przestrzegasz i mówisz o ostrożności, może warto teraz zaczekać na prośby testów z info  od ludzi odpowiedzialnych za betę? Aż się wzdrygnąłem na myśl, że coś samemu można sknocić. Regulamin przeczytałem, no ale co mi z tego, skoro nie znamy kolejnych działań na tym etapie testowania? Ja czytałem też uważnie pochwały na Twój temat. Fakt, lubią chochliki @Misiek62 Emotikon: Bardzo szczęśliwy Brawo Ty Emotikon: Szczęśliwy

Zgłoszenie nie działa, albo coś przeoczyłem-sprawdzę.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18333
  • 186

Łączenie kont

@Anonim w przypadku gdybyś nieopatrznie kliknął coś co mogłoby skutkować finansowo, większymi opłatami czy cóś, Mrugający mężczyzna

to wiesz, szybka prośba do Artura, myślę, że co nieco da radę odkręcić 😉

Anonim

Nie dotyczy

Łączenie kont

Zapomniałem wrzucić jeden z pierwszych screenów z konta MO beta. Do dzisiaj nic, a nic na maila nie otrzymałem. Wiadomo, wszyscy są zabiegani, by odpocząć w święta. Mam taką nadzieję, że po świątecznym zrelaksowaniu się, otrzymam odpowiedź na to wszystko, co problematyczne i opisane w temacie.

beta testy


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18333
  • 186

Łączenie kont

@Anonim  ale jesteś wymagający, do mnie nie pisali... 

 

PS. Dzięki za "rozwiązanie".