- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dopytuję fachowców, ponieważ usługi mobilne są w fazie testowej. Chodzi mi o proces postępowania, tuż po zarejestrowaniu się w MO beta. Proszę zobaczyć kolejność:
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim, o ile dobrze pamiętam mialem podobnie, czyli komunikat o problemie, ale po przelogowaniu okazało się że konta mam połączone. Poczekaj chwilę, sprawdzę co pisałem na ten temat w części "specjalnej".
Sprawdziłem - miałem tak samo, a po przelogowaniu system wyświetlał konto wspólne, z opisem "Usługi łączone" i wyświetla mobilne i stacjonarne. Tyle, że "działania" na stacjonarnych nie są jeszcze "gwarantowane"... ale widzę, że są aktualizowane, bo uwzględniają moją "migrację" do Orange Love.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim, o ile dobrze pamiętam mialem podobnie, czyli komunikat o problemie, ale po przelogowaniu okazało się że konta mam połączone. Poczekaj chwilę, sprawdzę co pisałem na ten temat w części "specjalnej".
Sprawdziłem - miałem tak samo, a po przelogowaniu system wyświetlał konto wspólne, z opisem "Usługi łączone" i wyświetla mobilne i stacjonarne. Tyle, że "działania" na stacjonarnych nie są jeszcze "gwarantowane"... ale widzę, że są aktualizowane, bo uwzględniają moją "migrację" do Orange Love.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Łączenie kont
@Anonim, chyba, że wprowadzili jakieś zmiany, które aktualnie blokują łączenie... bo ja swoja próbę i opis robiłem jeszcze w zeszłym roku gdzieś koło 12 grudnia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Łączenie kont
Misiek62 napisał(-a):@burebusek, chyba, że wprowadzili jakieś zmiany, które aktualnie blokują łączenie... bo ja swoja próbę i opis robiłem jeszcze w zeszłym roku gdzieś koło 12 grudnia.
@Misiek62, konsultanci uspokoili mnie dzisiaj. Jednakże, w trosce o dobre funkcjonowanie Mój Orange w przyszłości, muszę wskazać, co zauważyłem po dalszych testach bety u mnie. Przełączanie kont już działa, lecz wiele funkcji jeszcze nie. @Artur, zastrzegł na priv, bym uważał, co zmieniam. Niestety, niektóre ustawienia troszkę mnie niepokoją, stąd jeszcze sprawdzę to na starym MO (np.zgody m.in.na umieszczenie w spisie abonentów). Do sedna sprawy: przełączanie kont z abonamentu komórkowego na usługę komórkową na kartę:
-Dane adresowe - adres korespondencyjny > Brak adresu (brak możliwości wpisania). Pozostają tylko dane adresu do korespondencji, wynikające z umowy (np. FunPack);
Pakiety, usługi i ustawienia>Pakiety i usługi dodatkowe > przycisk: zarządzaj-wskakuje komunikat: wewnętrzny błąd komponentu Twoje aktywne usługi;
-Spróbuj jeszcze raz-nie reaguje;
-Twoja taryfa-Orange Free na kartę > przycisk: zobacz szczegóły - nie działa;(rejestrowałem YES);
-Zgoda 107 - wyrażam zgodę > przycisk: zapisz - nieczynny;
-Powiadomienia Klubu Orange ??? Może ktoś mi wytłumaczy, co to ten klub znaczy?;
-Zgoda 113 - wyrażam zgodę > przycisk: zapisz - nie działa;
-Zgoda 3237 - wyrażam zgodę > przycisk: zapisz -nie działa. Przycisk wogóle nieczynny;
-Zgłoś błąd > przycisk nie działa.
Zarządzanie tel.stacjonarnym też jeszcze nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Łączenie kont
@Anonim ostrożność przy wprowadzaniu zmian na testowym ze wszech miar jest wskazana. Przypominam to co było chyba pisane 😉 to nowe mój orange, na teraz, tak naprawdę jest w jakimś stopniu zaawansowane tylko w obszarze obsługi konta mobilnego i do tego jeszcze w zawężeniu do planów z grupy Smart...
Ja sporo błędów też zgłaszałem, możesz o tym przeczytać (chyba w temacie o zlocie), że najwięcej ja, potem długo długo nikt 😉 ... Ale możesz mnie wesprzeć, nawet prześcignąć, bo jakby mniej czasu temu poświęcam.
Osobiście korzystam z tego menu na stronie i "piszę", najczęściej co mnie się nie podoba, chociaż parę "pochwał" też napisałem, no i kilka propozycji, nie tylko krytyki. Mając na uwadze opisane wcześniej ograniczenie nie testuję obszaru usług stacjonarnych.
Logowałem się także przez smartfon, ale nie mogę w nim zgłosić ze wskazaniem obszaru... też to opisywałem.
Kwestia sumy "zobowiązań" też mi się kiedyś rzuciła na oczy, nie pamiętam czy coś o tym napisałem... bo i dla mnie jest dziwna ta logika.... chociaż matematycznie pewnie da się je zbilansować.
To na razie tyle odniesienia do Twojego opisu 😉
Wróciłem, uzupełniam.
Nie mam komórki na kartę, więc nie mogę się w zakresie funkcjonalności systemu co do kartowych wypowiadać...
O klubie też nic nie wiem - zadałeś pytanie przez zgłoszenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Łączenie kont
@Misiek62, skoro widzę jakiś klub Orange, to ktoś wprowadził te dane. Na chwilę obecną, a przestrzegasz i mówisz o ostrożności, może warto teraz zaczekać na prośby testów z info od ludzi odpowiedzialnych za betę? Aż się wzdrygnąłem na myśl, że coś samemu można sknocić. Regulamin przeczytałem, no ale co mi z tego, skoro nie znamy kolejnych działań na tym etapie testowania? Ja czytałem też uważnie pochwały na Twój temat. Fakt, lubią chochliki @Misiek62 Brawo Ty
Zgłoszenie nie działa, albo coś przeoczyłem-sprawdzę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Łączenie kont
@Anonim w przypadku gdybyś nieopatrznie kliknął coś co mogłoby skutkować finansowo, większymi opłatami czy cóś,
to wiesz, szybka prośba do Artura, myślę, że co nieco da radę odkręcić 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Łączenie kont
Zapomniałem wrzucić jeden z pierwszych screenów z konta MO beta. Do dzisiaj nic, a nic na maila nie otrzymałem. Wiadomo, wszyscy są zabiegani, by odpocząć w święta. Mam taką nadzieję, że po świątecznym zrelaksowaniu się, otrzymam odpowiedź na to wszystko, co problematyczne i opisane w temacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Łączenie kont
@Anonim ale jesteś wymagający, do mnie nie pisali...
PS. Dzięki za "rozwiązanie".
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »