Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę przejść z kroku 3 do kroku 4 przy zamawianiu przez internet


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Nie mogę przejść z kroku 3 do kroku 4 przy zamawianiu przez internet

siema. mam następujący problem z przedłużeniem umowy w Orange..  zawsze przy próbie złożenia zamówienia i kliknięciu składam zamówienie , zamiast przejść do kroku 4 i podsumowania strona jakby się odświeża i cały czas zostaje na 3 kroku tam gdzie podaje się dane i zaznacza zgody .. problem jest od dawna , miałem to już na jednym numerze który chciałem przedłużyć z pół roku temu wtedy jednak zrezygnowałem z przedłużenia i zlikwidowałem nr. teraz próbuję przedłużyć umowę drugiego numeru i znów jest to samo . poprzednio kontaktowałem się z orange w tej sprawie ale nie otrzymałem żadnej pomocy poza propozycją przedłużenia telefonicznie .. dodam że wszystkie dane w kroku 3 podaję prawidłowe , zaznaczam wymagane zgody itd , próbowałem z różnymi telefonami , rożnymi abonamentami , na różnych komputerach i przeglądarkach .. po prostu strona się zacina na 3 kroku i nie da się złożyć zamówienia .. czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? pozdrawiam 

4 ODPOW. 4

Poziom 34, Ekspert
  • 2932
  • 6036
  • 113

Nie mogę przejść z kroku 3 do kroku 4 przy zamawianiu przez internet

Chyba nikt nie zgłaszał takiego problemu. Z tego co piszesz próbowałeś na różnych przeglądarkach, a chciałem zaproponować wyczyszczenie cookies, dlatego może sprawdź.


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Nie mogę przejść z kroku 3 do kroku 4 przy zamawianiu przez internet

długo szukałem rozwiązania tego problemu i to nie pierwszy taki przypadek , juz ktos kiedyś opisywał ten problem na forum orange tutaj . próbowałem już na wielu przeglądarkach , na telefonach , na komputerach , zawsze jest to samo i nie mam już pomysłów jak sobie z tym poradzić 


Poziom 34, Ekspert
  • 2932
  • 6036
  • 113

Nie mogę przejść z kroku 3 do kroku 4 przy zamawianiu przez internet

Opisujesz przypadek z 2013 roku, a od tego czasu zamawiałem kilka razy na stronie i nie było problemów. Operator chyba nie robi tego specjalnie z prostej przyczyny - stracić może klientów. Na tą chwilę nikt tutaj nie zgłaszał takiego problemu.


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Nie mogę przejść z kroku 3 do kroku 4 przy zamawianiu przez internet

problem dodtyczy jakby tylko usługi abonamentu komórkowego . sam kilka miesięcy temu przedłużałem neostradę co przeszło bez żadnych problemów na tym samym koncie abonenckim a około miesiąc temu jeszcze jednen nr łączyłem w usługe orange love z neostradą co też odbyło się bez problemowo . problem występuje tylko przy próbie przedłużenia samego abonamentu komórkowego