- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść z kroku 3 do kroku 4 przy zamawianiu przez internet
siema. mam następujący problem z przedłużeniem umowy w Orange.. zawsze przy próbie złożenia zamówienia i kliknięciu składam zamówienie , zamiast przejść do kroku 4 i podsumowania strona jakby się odświeża i cały czas zostaje na 3 kroku tam gdzie podaje się dane i zaznacza zgody .. problem jest od dawna , miałem to już na jednym numerze który chciałem przedłużyć z pół roku temu wtedy jednak zrezygnowałem z przedłużenia i zlikwidowałem nr. teraz próbuję przedłużyć umowę drugiego numeru i znów jest to samo . poprzednio kontaktowałem się z orange w tej sprawie ale nie otrzymałem żadnej pomocy poza propozycją przedłużenia telefonicznie .. dodam że wszystkie dane w kroku 3 podaję prawidłowe , zaznaczam wymagane zgody itd , próbowałem z różnymi telefonami , rożnymi abonamentami , na różnych komputerach i przeglądarkach .. po prostu strona się zacina na 3 kroku i nie da się złożyć zamówienia .. czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść z kroku 3 do kroku 4 przy zamawianiu przez internet
Chyba nikt nie zgłaszał takiego problemu. Z tego co piszesz próbowałeś na różnych przeglądarkach, a chciałem zaproponować wyczyszczenie cookies, dlatego może sprawdź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść z kroku 3 do kroku 4 przy zamawianiu przez internet
długo szukałem rozwiązania tego problemu i to nie pierwszy taki przypadek , juz ktos kiedyś opisywał ten problem na forum orange tutaj . próbowałem już na wielu przeglądarkach , na telefonach , na komputerach , zawsze jest to samo i nie mam już pomysłów jak sobie z tym poradzić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść z kroku 3 do kroku 4 przy zamawianiu przez internet
Opisujesz przypadek z 2013 roku, a od tego czasu zamawiałem kilka razy na stronie i nie było problemów. Operator chyba nie robi tego specjalnie z prostej przyczyny - stracić może klientów. Na tą chwilę nikt tutaj nie zgłaszał takiego problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść z kroku 3 do kroku 4 przy zamawianiu przez internet
problem dodtyczy jakby tylko usługi abonamentu komórkowego . sam kilka miesięcy temu przedłużałem neostradę co przeszło bez żadnych problemów na tym samym koncie abonenckim a około miesiąc temu jeszcze jednen nr łączyłem w usługe orange love z neostradą co też odbyło się bez problemowo . problem występuje tylko przy próbie przedłużenia samego abonamentu komórkowego