Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

wprowadzenie w błąd


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 3
  • 0

wprowadzenie w błąd

Zacznę od końca zawiodłam się na orange... ale może i jestem .sobie winna , bo zaufałam przedstawicielowi.

 

W listopadzie 2018 podpisałam umowę na pakiet dwie karty i LTE domowy, - oferta promocyjna na 2 lata nie było w tedy w mojej okolicy instalacji światłowodu.

 

W pod koniec kwietnia pojawiła się możliwość światłowodu. Pojawiła się w domu Pani z salonu z Poznania - potwierdziła to dokumentami, w celu zaproponowania przejścia na światłowód. Byliśmy chętni dlatego, ze ta technologia przy 5 osobach zdecydowanie wygrywa.

 

Zapytałam wtedy Panią 2 razy - mąż światkiem, czy to przejście wydłuży mój czas umowy - padła odpowiedź nie na pewno nie , to przejście z jednej technologii na drugą ..Zapytałam co z tymi dwoma kartami - będzie jeden dopięty w pakiecie orange love.

 

Zaufałam , przy montażu był mąż tez zaufał podpisaliśmy umowę.

 

Rachunki były płacone automatem nie zwróciłam uwagi. - przekonana słowami Pani. Poza tym mam problem od tego dołączenia z logowaniem się na mój orange i nie mogłam sprawdzić od razu tego wszystkiego.  Walczę z tym zgłaszając co jakiś czas sprawę obiecują sprawdzić i maja na to 30 dni i cisza następuje.

 

Przyszedł koniec umowy, postanowiłam zorientować się jaki mają oferty i dowiedziałam się od Słynnego Maxa , ze umowa na światłowód kończy się 30.06.2020..

 

Proszę o pomoc- czuję się oszukana, w dodatku płacę za telefon komórkowy, na który nie dostałam nigdy karty. to są usługi prywatne .

 

Mam jeszcze usługi firmowe , powoli je rozbudowuję.. ale mam poważne wątpliwości czy będe to rbić z orange.

 

Tak wiem, czytać umowy , nikomu nie wierzyć tak, tylko pracownika obowiązuje przekazywanie prawdy , a nie traktowanie klienta jak potencjalnego jelenia.

6 ODPOW. 6

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1287
  • 3105
  • 31

wprowadzenie w błąd


@MonikaBSnapisał(-a)

Przyszedł koniec umowy, postanowiłam zorientować się jaki mają oferty i dowiedziałam się od Słynnego Maxa , ze umowa na światłowód kończy się 30.06.2020..


Na pewno do 2020? 

Jak tak to już umowa na czasie nieokreslonym


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14312
  • 58826
  • 717

wprowadzenie w błąd

@MonikaBS Literówka? Umowa z czerwca tego roku kończy się w czerwcu 2022? Niestety nie udowodnisz, a umowa to umowa. Napisz reklamację z dokładnym wyjaśnieniem całej sytuacji i wyślij  poleconym do Skierniewic na ul. Jagiellońską 34 . 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19713
  • 57144
  • 780

wprowadzenie w błąd

@MonikaBS reklamację można napisać, ale podejżewam  że niewiele to pomoże. W takich przypadkach, klient zawsze jest na straconej pozycji. Słowo przeciw słowu. Podobny temat wprowadzenia w błąd klienta był niedawno na NO. Z tym, że rozmowa nagrywane. Też reklamacja odrzucona. Co do karty SIM, to można w salonie duplikat wyrobić. Tylko to usługa dodatkowo płatna.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 3
  • 0

wprowadzenie w błąd

Witam oczywiście umowa konczy się  30.06.2021 - mój błąd w zdenerwowaniu  😞


Pracuję w Orange
  • 60
  • 44
  • 6

wprowadzenie w błąd

Cześć.

 

Coś mi się nie zgadza w tym, co piszesz. Gdzieś podejrzewam błąd.

 

Myślę, że przedstawicielka miała na myśli migrację z LTE na światłowód - wtedy w ramach porozumienia odłączana jest usługa LTE na rzecz światłowodu. Czy rzeczywiscie wprowadziła odłączenie LTE? W to mogę wątpić...

 

Co do Maxa - tu zdziwiła mnie data końca umowy... 06.2020 - to tak jakby mówił o tej poprzedniej na LTE?

 

Problem z logowaniem do Mój Orange jest spowodowany tym, że wcześniej miałaś usługi mobilne, a teraz światłowód to usługa stacjonarna. W Orange obsługa jest z dwóch różnych systemach. Trzeba by stworzyć nowe konto w Mój Orange na tą usługę stacjonarną.

 

Nie piszesz nic o rachunkach... Były płacone automatycznie, więc nie sprawdzałaś, ale czy chodzi o to, że teraz okazało się że są za wysokie?

 

Co do reklamacji - to oczywiście że tak. Masz do tego prawo i z niego skorzystaj. Nie musi to być koniecznie list polecony, do tego z potwierdzeniem odbioru i okrągłą pieczęcią urzedową... Bez przesady. Może być zwykły list, albo pismo przesłane przez czat. Dowolnie. Naprawdę nie unikamy reklamacji 🙂

Reklamację możesz złożyć do 12 miesięcy, więc jeśli sprawa miała miejsce w kwietniu 2020 to spokojnie jest na to czas.

Polecam przygotowanie sobie treści pisma i wklejenie doradcy podczas czatu, albo przesłanie jako załącznik. Ze swojej strony jednak najpierw polecam ustalenie, czy ten LTE nadal jest na Twoim koncie - chyba najlepiej dzwoniąc na infolinię, żeby pracownik sprawdził w systemie. Jeśli okaże się że coś tam jest nie tak, to od razu będzie mógł wprowadzić reklamację.

 

Nie można od razu przekreślać drogi reklamacyjnej. Nie zrażaj się z góry 🙂 Z doswiadczenia (5 lat rozpatrywania reklamacji w Orange) powiem, że oczywiscie, nie możemy polegać na pamięci pracownika sprzedaży, bo faktycznie może nie pamiętać. Ale może pamieta? Albo może potwierdzi, że miało być tak a nie inaczej i coś nie wyszło po prostu? Musimy przejrzeć historię w systemach. Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie i dochodzimy do wniosków na podstawie ręcznej analizy.

 

Mam nadzieje, że choć trochę pomogłem.

 

Anonim

Nie dotyczy

wprowadzenie w błąd

Kontrola najwyższą formą zaufania. Warto sobie wyrobić nawyk czytania wszelkich podpisywanych umów. Wiem, że regulaminy potrafią być opasłe ale warto się skupić chodź na najważniejszych kwestiach. (Czas trwania, opłaty).Kilka minut poświęcić aby mieć spokojną głowę.