- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
usuwa mi z loginu prefix /ipv6
@-brtk-@ napisał(-a):
@Ela12 do czego Ci jest potrzebne IPv6? Pytałem dawno temu, dalej nie odpowiedziałaś, tylko piszesz, że ciągle Ci to usuwa. Do szczęścia jakiego potrzebaCi tego ipv6?
@-brtk-, jeśli nie chcesz i/lub nie potrafisz pomóc, to nie zaśmiecaj wątku. Są osoby, które chcą/potrzebują IPv6 (np. osoba, która założyła ten wątek, ela12, ja) i nie wiem ile razy mamy ci pisać, że nie musimy się przed tobą tłumaczyć. Napisałem w tym wątku mój problem, bo szybciej jest skontaktować się tą drogą z pracownikami Orange odpowiedzialnymi za rozwój sprzętu niż iść drogą oficjalną przez reklamację, bo koniec końców i tak trafi to do działu technicznego. Więc jeszcze raz @-brtk-, nie piszemy tutaj do ciebie, tylko do ludzi z Orange, którzy faktycznie mogą coś zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
usuwa mi z loginu prefix /ipv6
I dalej nie napisałaś do czego Ci to potrzebne. Bo jest Ci niepotrzebne, by po prostu było.
Orange może w każdej chwili Ci napisać, że jest problem i rozwiążą go jak przyjdzie na to czas (albo nigdy), a to dlatego, że tego protokołu nie macie gwarantowanego w umowie.
@artur12345 bo piszecie głupoty, piszesz że potrzebujesz protokołu ipv6, bo łączysz się ze stroną co tylko jego uzywa, a nawet przykładu takiej strony nie potrafisz przytoczyć. Sztuka do sztuki. Zrobią jak przyjdzie na to czas, jest to faza beta i może nie działać i nie możecie mieć do Orange z tego powodu pretensji.
Łatwiej jest się skontaktować tutaj niż przez reklamację, tylko tutaj nie mają obowiązku zająć się tą sprawą i dać Ci odpowiedzi, natomiast na reklamację muszą Ci odpisać i masz pewność, że zajmą się tą sprawą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
usuwa mi z loginu prefix /ipv6
@-brtk-napisał(-a)I dalej nie napisałaś do czego Ci to potrzebne.
Nie napisałem i nie zamierzam ci pisać. To nie twoja sprawa. Wysyłasz (jak wielu) nic nie wnoszący spam i podważasz moją wiedzę nie mając pojęcia o czym piszesz. Więc proszę po raz kolejny, nie wtrącaj się, jeśli nie masz problemu.
Jeśli ktoś z Orange rzeczowo podejdzie tu do sprawy i przyda mu się wiedza do czego obecnie niezbędny jest IPv6 i dlaczego ma go konkurencja i dlaczego u konkurencji się to nie wyłącza, to szczerze mogę mu napisać do czego używam IPv6, ale nie sądzę aby pracownicy działu technicznego Orange byli tak ograniczeni jak niektórzy forumowicze i potrzebowali tych informacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
usuwa mi z loginu prefix /ipv6
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
usuwa mi z loginu prefix /ipv6
@artur12345niestety, ale z dotychczasowych Twoich wypowiedzi wynika, że oczekujesz rozwiązania poruszanej przez ciebie kwestii "bo tak". Piszesz : "(...) Jeśli ktoś z Orange rzeczowo podejdzie tu do sprawy i przyda mu się wiedza do czego obecnie niezbędny jest IPv6 (...)" a nie podajesz przykładów takich działań/stron, a na zapytania ukierunkowujące od innych użytkowników - reagujesz agresja zamiast udzielić odpowiedzi, która, jak sam wyżej napisałeś, mogłaby przydać się Orange...
Pozwól sobie pomóc 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
usuwa mi z loginu prefix /ipv6
@Morciaknapisał(-a)@artur12345niestety, ale z dotychczasowych Twoich wypowiedzi wynika, że oczekujesz rozwiązania poruszanej przez ciebie kwestii "bo tak". Piszesz : "(...) Jeśli ktoś z Orange rzeczowo podejdzie tu do sprawy i przyda mu się wiedza do czego obecnie niezbędny jest IPv6 (...)" a nie podajesz przykładów takich działań/stron, a na zapytania ukierunkowujące od innych użytkowników - reagujesz agresja zamiast udzielić odpowiedzi, która, jak sam wyżej napisałeś, mogłaby przydać się Orange...
Pozwól sobie pomóc 🙂
Teksty, które piszę są kierowane tylko do ludzi z działu technicznego Orange. Możliwości pozostałych członków tego forum dawno się wyczerpały. Tylko @Sonorov napisał merytoryczną uwagę, która mi pomaga (odnośnie działania u niego na FB2).
Inni członkowie dyskusji albo podają błędne dane (np. @-brtk- miesiąc temu: "bo innym nie znika a też mają reset sesji" - a wg Orange znika wszystkim i nie znalazłem osoby z FB3, u której by to działało mimo, że wydawało jej się, że działa) albo wmawiają osobom z problemem, że tego problemu nie ma, bo im akurat to nie przeszkadza albo wielokrotnie zmuszają do udzielania informacji, które są tylko wścibstwem.
"a na zapytania ukierunkowujące od innych użytkowników - reagujesz agresja"
Jak nie reagować z agresją, gdy wiele osób włącza się do dyskusji i wmawia ci, że czegoś nie potrzebujesz, a ty wiesz, że nie wiedzą o czym piszą.
Reklamacja? Że też o tym nie pomyślałem? (PS Ironia) W salonie Orange wymienili mi sprzęt na nowego FB3 i powiedzieli, że na razie tylko to mogą zrobić. Dopiero jak nie będzie działało, to przekażą to dalej. I jak myślisz, ile to będzie trwało zanim cała machina przetworzy ten problem. I jaki będzie finał? Przedterminowe rozwiązanie umowy? Mam przechodzić do UPC tylko dlatego, że ludzie z korpo Orange nie mogą naprawić co popsuli? Czy może czekać aż marketing za 6 miesięcy wymusi to na technicznym?
Zarzucacie mi, że "oczekujesz rozwiązania poruszanej przez ciebie kwestii >bo tak<". Zgadza się, bo przepraszam was, ale nie jesteście osobami, które są w stanie pomóc ani osobami, przed którymi mam się tłumaczyć (mimo, że tego ode mnie oczekujecie).
"Pozwól sobie pomóc"
Jak? DDNS, VPN, tunele, własny sprzęt zamiast FB3, ONT orange+własny ruter, własne oprogramowanie modyfikujące działanie firmware rutera? Nawet, gdybyście mieli wiedzę, aby mi pomóc to i tak to są tylko obejścia problemu jaki stworzył Orange poprzez brzydkie niezrozumiałe ciągłe nadpisywanie loginu użytkownika.
Więc jeśli, chcecie napisać, że
- mam złożyć reklamację, zgłoszenie do UKE, ...
- nie wiem czego chcę, jestem głupi, nie potrzebuję tego, nie mam prawa do tego, itp
- u was działa, a nawet tego nie sprawdzicie
to powstrzymajcie się od komentarzy, bo nic to nie pomoże w rozwiązaniu problemu tych "kilku" użytkowników Orange, którzy w przeciwieństwie do tysięcy innych użytkowników Orange mają "specjalne" potrzeby i ich problem pozostaje nierozwiązany.
Ja zaś czekam na odpowiedź Orange i liczę na ich poprawkę - przywrócenie starej funkcjonalności albo poprawienie obecnej, bo wydaje się ona na tyle prosta do zrobienia, że jej koszty są nieznaczące względem reklamacyjnej wymiany sprzętu tych "kilku" użytkowników.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
usuwa mi z loginu prefix /ipv6
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
usuwa mi z loginu prefix /ipv6
Dostałeś odpowiedz z salonu że nic nie są w stanie więcej zrobić. Więcej ludzi miało problemów z ipv6 niż korzyści, więc nie zdziwilbym się gdyby to wyłączyli, bo gryzie się tam z czymś im. A dla garstki osób (jak sam to określiłeś) ci tego w tydzień nie naprawia. Groźby że przejdziesz do konkurencji też nic nie dadzą, bo jesteś igła w ich całym sianie i nawet by twojego odejścia nie odczuli. Najeżdżaniem na użytkowników tego forum też swojej sprawy nie polepszasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
usuwa mi z loginu prefix /ipv6
Właśnie, cytuję @artur12345,: "brzydkie niezrozumiałe ciągłe nadpisywanie loginu użytkownika" - o to właśnie też tu, w tym temacie, chodzi.
Skoro infomatycy z Orange potrafili zrobić to Forum oraz zaproszenie do tego Forum na Infolinii to znaczy, że czytają je, i potrafią naprawić również omiawiany tu problem.
Zatem ja też, pisząc słowami @artur12345, czekam na odpowiedź Orange i liczę na ich poprawkę.
Internet mam odtąd, odkąd był numer 0202122 ogólnopolski, a w 2008 roku przesiadłam się w śp. Telekomunikacji Polskiej na Neostradę. @-brtk-, testy IPV6 trwają już 10, a może i więcej, LAT. Ile jeszcze lat potrwają te testy w Orange?? 10? 20? 50? Ale, niezależnie od tego ile lat jeszcze będą te testy trwały, jednak niezrozumiałe jest ciagłe nadpisywanie loginu Użytkownika - to jest usuwanie prefiksu /ipv6 z loginu - wbrew ustawieniom tegoż Użytkownika. Jakby co, to powinien pokazywać się komunikat, że błędnie wpisano login.
Nie podzielam Twego, @-brtk-, zdania o najeżdżaniu. Problem jest tylko z Twoim: a po co to, a po co tamto (w tym wątku na tym Forum oczywiście).
Ela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
usuwa mi z loginu prefix /ipv6
IPv6 jest usuwane nie z powodu czyjegoś widzimisie tylko z powodu problemów które ciągle wystepują na różnych urządzeniach o czym wspominal tez @-brtk- , ten problem nie dotyczy tylko Orange, kazdy duży operator ma pojawiające się problemy zwiazane z IPv6 i zgloszenia od abonentow i nie jest to tylko polska specifika, nie ma tu rowniez znaczenia jak długo jest to testowane, przechodzenie do swiata IPv6 nastepuje powoli o czym świadczy też fakt iz nie ma do tej pory zadnego znaczacego serwisu internetowego na swiecie ktory bylby obslugiwany tylko przez IPv6, obowiazkiem operatora jest prawidlowe swiadczenie uslug a te nadal sa lepiej swiadczone z wykorzystaniem IPv4 i nalezy to przyjac do wiadomosci i czekac cierpliwie na poprawki, ktore zaowocują powrotem waszego ulubionego IPv6 😉
Orange na pewno przywroci jego dzialanie poniewaz zdecydowanie leży to w jego interesie ze wzgledu na wyczerpaną pulę adresow IPv4,