Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

usuwa mi z loginu prefix /ipv6


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 14
  • 8
  • 0

usuwa mi z loginu prefix /ipv6


@-brtk-@ napisał(-a):
@Ela12 do czego Ci jest potrzebne IPv6? Pytałem dawno temu, dalej nie odpowiedziałaś, tylko piszesz, że ciągle Ci to usuwa. Do szczęścia jakiego potrzebaCi tego ipv6?

@-brtk-, jeśli nie chcesz i/lub nie potrafisz pomóc, to nie zaśmiecaj wątku. Są osoby, które chcą/potrzebują IPv6 (np. osoba, która założyła ten wątek, ela12, ja) i nie wiem ile razy mamy ci pisać, że nie musimy się przed tobą tłumaczyć. Napisałem w tym wątku mój problem, bo szybciej jest skontaktować się tą drogą z pracownikami Orange odpowiedzialnymi za rozwój sprzętu niż iść drogą oficjalną przez reklamację, bo koniec końców i tak trafi to do działu technicznego. Więc jeszcze raz @-brtk-, nie piszemy tutaj do ciebie, tylko do ludzi z Orange, którzy faktycznie mogą coś zrobić.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

usuwa mi z loginu prefix /ipv6

I dalej nie napisałaś do czego Ci to potrzebne. Bo jest Ci niepotrzebne, by po prostu było.

 

Orange może w każdej chwili Ci napisać, że jest problem i rozwiążą go jak przyjdzie na to czas (albo nigdy), a to dlatego, że tego protokołu nie macie gwarantowanego w umowie.

 

@artur12345 bo piszecie głupoty, piszesz że potrzebujesz protokołu ipv6, bo łączysz się ze stroną co tylko jego uzywa, a nawet przykładu takiej strony nie potrafisz przytoczyć. Sztuka do sztuki. Zrobią jak przyjdzie na to czas, jest to faza beta i może nie działać i nie możecie mieć do Orange z tego powodu pretensji.

 

Łatwiej jest się skontaktować tutaj niż przez reklamację, tylko tutaj nie mają obowiązku zająć się tą sprawą i dać Ci odpowiedzi, natomiast na reklamację muszą Ci odpisać i masz pewność, że zajmą się tą sprawą.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 14
  • 8
  • 0

usuwa mi z loginu prefix /ipv6


@-brtk-napisał(-a)

I dalej nie napisałaś do czego Ci to potrzebne.


Nie napisałem i nie zamierzam ci pisać. To nie twoja sprawa. Wysyłasz (jak wielu) nic nie wnoszący spam i podważasz moją wiedzę nie mając pojęcia o czym piszesz. Więc proszę po raz kolejny, nie wtrącaj się, jeśli nie masz problemu.

Jeśli ktoś z Orange rzeczowo podejdzie tu do sprawy i przyda mu się wiedza do czego obecnie niezbędny jest IPv6 i dlaczego ma go konkurencja i dlaczego u konkurencji się to nie wyłącza, to szczerze mogę mu napisać do czego używam IPv6, ale nie sądzę aby pracownicy działu technicznego Orange byli tak ograniczeni jak niektórzy forumowicze i potrzebowali tych informacji.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

usuwa mi z loginu prefix /ipv6

@artur12345: piszesz sam kolejny raz to samo. Złóż reklamację, idź do UKE itp. Jakieś 4 lata temu to co Cię spotkało zależało od pewnej konfiguracji usługi od strony systemów Orange. Musisz trafić na osobę, która ma dostęp do odpowiedniej aplikacji by to zmienić (standardowo osoby na tzw pierwszej linii kontaktu tego nie zrobią). O ile jest to na dziś realizowane, bo w umowie czy regulaminie nie jest to zawarte. Pisanie na forum nic nie zmieni.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 1708
  • 13

usuwa mi z loginu prefix /ipv6

@artur12345niestety, ale z dotychczasowych Twoich wypowiedzi wynika, że oczekujesz rozwiązania poruszanej przez ciebie kwestii "bo tak". Piszesz : "(...)  Jeśli ktoś z Orange rzeczowo podejdzie tu do sprawy i przyda mu się wiedza do czego obecnie niezbędny jest IPv6 (...)" a nie podajesz przykładów takich działań/stron, a na zapytania ukierunkowujące od innych użytkowników - reagujesz agresja zamiast udzielić odpowiedzi, która, jak sam wyżej napisałeś, mogłaby przydać się Orange...   
Pozwól sobie pomóc 🙂


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 14
  • 8
  • 0

usuwa mi z loginu prefix /ipv6


@Morciaknapisał(-a)

@artur12345niestety, ale z dotychczasowych Twoich wypowiedzi wynika, że oczekujesz rozwiązania poruszanej przez ciebie kwestii "bo tak". Piszesz : "(...)  Jeśli ktoś z Orange rzeczowo podejdzie tu do sprawy i przyda mu się wiedza do czego obecnie niezbędny jest IPv6 (...)" a nie podajesz przykładów takich działań/stron, a na zapytania ukierunkowujące od innych użytkowników - reagujesz agresja zamiast udzielić odpowiedzi, która, jak sam wyżej napisałeś, mogłaby przydać się Orange...   
Pozwól sobie pomóc 🙂


Teksty, które piszę są kierowane tylko do ludzi z działu technicznego Orange. Możliwości pozostałych członków tego forum dawno się wyczerpały. Tylko @Sonorov napisał merytoryczną uwagę, która mi pomaga (odnośnie działania u niego na FB2).

Inni członkowie dyskusji albo podają błędne dane (np. @-brtk- miesiąc temu: "bo innym nie znika a też mają reset sesji" - a wg Orange znika wszystkim i nie znalazłem osoby z FB3, u której by to działało mimo, że wydawało jej się, że działa) albo wmawiają osobom z problemem, że tego problemu nie ma, bo im akurat to nie przeszkadza albo wielokrotnie zmuszają do udzielania informacji, które są tylko wścibstwem.

 

"a na zapytania ukierunkowujące od innych użytkowników - reagujesz agresja"

Jak nie reagować z agresją, gdy wiele osób włącza się do dyskusji i wmawia ci, że czegoś nie potrzebujesz, a ty wiesz, że nie wiedzą o czym piszą.

Reklamacja? Że też o tym nie pomyślałem? (PS Ironia) W salonie Orange wymienili mi sprzęt na nowego FB3 i powiedzieli, że na razie tylko to mogą zrobić. Dopiero jak nie będzie działało, to przekażą to dalej. I jak myślisz, ile to będzie trwało zanim cała machina przetworzy ten problem. I jaki będzie finał? Przedterminowe rozwiązanie umowy? Mam przechodzić do UPC tylko dlatego, że ludzie z korpo Orange nie mogą naprawić co popsuli? Czy może czekać aż marketing za 6 miesięcy wymusi to na technicznym?

 

Zarzucacie mi, że "oczekujesz rozwiązania poruszanej przez ciebie kwestii >bo tak<". Zgadza się, bo przepraszam was, ale nie jesteście osobami, które są w stanie pomóc ani osobami, przed którymi mam się tłumaczyć (mimo, że tego ode mnie oczekujecie).

 

"Pozwól sobie pomóc"

Jak? DDNS, VPN, tunele, własny sprzęt zamiast FB3, ONT orange+własny ruter, własne oprogramowanie modyfikujące działanie firmware rutera? Nawet, gdybyście mieli wiedzę, aby mi pomóc to i tak to są tylko obejścia problemu jaki stworzył Orange poprzez brzydkie niezrozumiałe ciągłe nadpisywanie loginu użytkownika.

 

Więc jeśli, chcecie napisać, że

  • mam złożyć reklamację, zgłoszenie do UKE, ...
  • nie wiem czego chcę, jestem głupi, nie potrzebuję tego, nie mam prawa do tego, itp
  • u was działa, a nawet tego nie sprawdzicie

to powstrzymajcie się od komentarzy, bo nic to nie pomoże w rozwiązaniu problemu tych "kilku" użytkowników Orange, którzy w przeciwieństwie do tysięcy innych użytkowników Orange mają "specjalne" potrzeby i ich problem pozostaje nierozwiązany.

 

Ja zaś czekam na odpowiedź Orange i liczę na ich poprawkę - przywrócenie starej funkcjonalności albo poprawienie obecnej, bo wydaje się ona na tyle prosta do zrobienia, że jej koszty są nieznaczące względem reklamacyjnej wymiany sprzętu tych "kilku" użytkowników.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

usuwa mi z loginu prefix /ipv6

Nikt z Orange nic nie zmieni poprzez forum. Tu nikt nie zweryfikuje że jesteś właścicielem usługi a nie sąsiadem z naprzeciwka.

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

usuwa mi z loginu prefix /ipv6

Dostałeś odpowiedz z salonu że nic nie są w stanie więcej zrobić. Więcej ludzi miało problemów z ipv6 niż korzyści, więc nie zdziwilbym się gdyby to wyłączyli, bo gryzie się tam z czymś im. A dla garstki osób (jak sam to określiłeś) ci tego w tydzień nie naprawia. Groźby że przejdziesz do konkurencji też nic nie dadzą, bo jesteś igła w ich całym sianie i nawet by twojego odejścia nie odczuli. Najeżdżaniem na użytkowników tego forum też swojej sprawy nie polepszasz.

 

 

 

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 675
  • 4

usuwa mi z loginu prefix /ipv6

Właśnie, cytuję @artur12345,: "brzydkie niezrozumiałe ciągłe nadpisywanie loginu użytkownika" - o to właśnie też tu, w tym temacie, chodzi.

Skoro infomatycy z Orange potrafili zrobić to Forum oraz zaproszenie do tego Forum na Infolinii to znaczy, że czytają je, i potrafią naprawić również omiawiany tu problem.

Zatem ja też, pisząc słowami @artur12345, czekam na odpowiedź Orange i liczę na ich poprawkę.

 

Internet mam odtąd, odkąd był numer 0202122 ogólnopolski, a w 2008 roku przesiadłam się w śp. Telekomunikacji Polskiej na Neostradę. @-brtk-, testy IPV6 trwają już 10, a może i więcej, LAT. Ile jeszcze lat potrwają te testy w Orange?? 10? 20? 50? Ale, niezależnie od tego ile lat jeszcze będą te testy trwały, jednak niezrozumiałe jest ciagłe nadpisywanie loginu Użytkownika - to jest usuwanie prefiksu /ipv6 z loginu - wbrew ustawieniom tegoż Użytkownika. Jakby co, to powinien pokazywać się komunikat, że błędnie wpisano login.

Nie podzielam Twego, @-brtk-, zdania o najeżdżaniu. Problem jest tylko z Twoim: a po co to, a po co tamto (w tym wątku na tym Forum oczywiście). 

 

Ela


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 618
  • 1241
  • 2

usuwa mi z loginu prefix /ipv6

IPv6 jest usuwane nie z powodu czyjegoś widzimisie tylko z powodu problemów które ciągle wystepują na różnych urządzeniach o czym wspominal tez @-brtk- , ten problem nie dotyczy tylko Orange, kazdy duży operator ma pojawiające się problemy zwiazane z IPv6 i zgloszenia od abonentow i nie jest to tylko polska specifika, nie ma tu rowniez znaczenia jak długo jest to testowane, przechodzenie do swiata IPv6 nastepuje powoli o czym świadczy też fakt iz nie ma do tej pory zadnego znaczacego serwisu internetowego na swiecie ktory bylby obslugiwany tylko przez IPv6, obowiazkiem operatora jest prawidlowe swiadczenie uslug a te nadal sa lepiej swiadczone z wykorzystaniem IPv4 i nalezy to przyjac do wiadomosci i czekac cierpliwie na poprawki, ktore zaowocują powrotem waszego ulubionego IPv6 😉

Orange na pewno przywroci jego dzialanie poniewaz zdecydowanie leży to w jego interesie ze wzgledu na wyczerpaną pulę adresow IPv4,