- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
Szczerze wątpię, że to coś da. Nie widzę sensu żeby teraz ciągle się z nimi kontaktować i żeby znowu wyprowadzili mnie do działu firmowego. Trudno te dwa lata jakoś muszę przetrwać a potem to najpewniej pójdzie t-mobile chyba, że coś się zmieni ale jestem mega wnerwiony na takie coś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
tak jak masz wyzej podpowiedz. zadzwon raz jeszcze na bok bo salon nie pomoze CI ewentualnie zadzwonia za Ciebie i przekaza Ci sluchawke. szkoda czasu.
na boku czasem cuda sie dzieja i sami nie wiedza do kogo przerzucaja klienta 😉
probuj raz jeszcze a nawet i kolejny raz z odpowiednia uwaga
majac neo zawsze mialem wysylanie praktycznie na maksymalnym poziomie. zglosic nie zaszkodzi, jedynie moze zyskac 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
Ponownie spróbowałem z nimi kontaktu... I znowu wyszło podobnie. Według nich wszystko z siecią jest ok i nie ma żadnych problemów. A jeżeli chcę posiadać łącze symetryczne to mam skontaktować się z działem biznesowo/firmowym. Tak więc nie mam ochoty droczyć się z nimi i cały czas wychodzić tak samo. Jeżeli w salonie nic nie poradzą no to trudno. Przy najbliższej okazji, która będzie za dwa lata zrywam z nimi umowę i koniec. Sam fakt, że neostrada to jedyna kablowa sieć internetowa w mojej okolicy tylko zmusił mnie do wzięcia tego, ponieważ gdyby istniała inna opcja to zdecydowanie bym wziął coś innego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
No błagam - to może nam jasno czego oczekujesz. W wątku opisujesz problemy z usługą Neostrady gdzie masz łącze asymetryczne. Symetryczne łącze - to zupełnie inna usługa. Orange nie sprzedaje jej bezpośrednio klientom indywidualnym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
@TerexMasz w umowie zapisane widełki od 20 do 80 Mb przy VDSL jaki spadnie poniżej 20 to router Ci się nie będzie synchronizował i lampka @ będzie świeci się na czerwono. Nie chce mi nie wyciągać umowy ale masz tam zapisane o 21xxxkb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś