Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak internetu od ok 16h

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

brak internetu od ok 16h

@Piotrekk85 spoko 😜 Gdzieś się zagalopowałem - dokładnie jest mowa o ofercie stacjonarnej. Tutaj jeszcze ta usługa nie działa jak w mobile. Pozdrawiam i przepraszam za nie do końca kompetentną wypowiedź.
ps. @Piotrekk85 nigdy nie pracowałem w Orange, sam wiele rzeczy doczytuje by pomóc naszym użytkownikom, pozdrawiam.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38603
  • 1385

brak internetu od ok 16h

Nie pracuje i nie pracowałem w Orange 🙂 pracowałem kiedyś, kiedyś dla Orange/netii/tele2/play'a. I tyle. 

Anonim

Nie dotyczy

brak internetu od ok 16h

@Piotrekk85 ale w firmie zewnętrznej pracującej dla Orange tak 🙂 Nie ma się co przepychać. Bo nie ma to sensu. Lubię grać fair play i tyle, pozdrawiam.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5486
  • 18292
  • 186

brak internetu od ok 16h


Piotrekk85 napisał(-a):
@pablo_ck: to nie jest do końca prawdą, dzwoniąc na mobile - połączenie jest za free. Dzwoniąc na działy stacjonarne nadal połączenia są płatne 😞

@Piotrekk85 przecież @Anonim w swojej odpowiedzi nie napisał nic nieprawdziwego. Zalecał zainstalowanie aplikacji w komórce z numerem od Orange. Logiczne więc że łączenie się przez aplikację z tego numeru, w praktyce najczęściej robi się podając dane tego numeru. W takich okolicznościach połączenie z doradcą odbywa się za darmo. Można wtedy poprosić o przełączenie do działu obsługującego usługi stacjonarne i nie sądzę, żeby nastąpiło "przełączenie na konto stacjonarne" w aplikacji. Zresztą tak też odpowiadali Panowie z Orange, najprawdopodobniej Artur.  Ja tak robiłem zgłaszając problemy z TV. Chociaż dla mnie to bez różnicy, jeżeli poważnie traktować informacje że "połączenia w sieci (do Orange)" mam w abonamencie bez limitu. Ale łączyłem się tak, żeby pominąć automatyczne wybieranie, wskazywanie tematu itd.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

brak internetu od ok 16h

Stary i nie dowiesz się ja nie mam telefonu stacjonarnego i sueci od 5 dni i nikt nie wi dlaczego WITAMY W ORANGE hasło "jesteśmy lepsi dzięki wam" powinni zmienić na MOŻEMY WALIĆ W H.............. DZĘKI WAM

Anonim

Nie dotyczy

brak internetu od ok 16h

Złóż rekmalację i zarządaj w niej rekompensaty - ulgi za dni w których nie możesz korzystać z usług. To ci się należy i walcz o to. Może coś się konkretnie gdzieś "wysypało", ale......


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

brak internetu od ok 16h

Ha pewnie że tak zrobiłem tylko co mi po rekompesacie w postaci paru zł. Jak poniosłem straty kilkaset złotych - telefon obsługuje firmę. Brak zainteresiwania dopiero po mojej interwencji okazało się że jest awaria i podjęli interwencję. Na moje nieszczęście jeszcze rok umowy na pseudo internet. Natomast na moje szczęście prywatny dystrybutor kończy instalować światłowód u mnie na wiosce więc będzie alternatywa. Jemu się opłaca a orange nie po 200 numerów stacjonarnych to za malo żeby modernizować sieć


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38603
  • 1385

brak internetu od ok 16h

Jeśli korzystasz z usługi dla firmy, zamów sobie internet dla firm z gwarancją SLA - płacisz więcej, ale masz gwarancję czasu naprawy.