- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Traqertak więc zgłoś sprawę do BOK. Tylko oni Ci pomogą. Jak masz telefon komórkowy w Orange to zainstaluj sobie aplikację Mój Orange i możesz skontaktować się z doradcą za free. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak internetu od ok 16h
Wyłącz i włącz ponownie router/telefon, sprawdź również czy nic się nie wypięło z routera, gniazda telefonicznego, etc.... Jeśli nie działa to proponuję skontaktować się z BOK. @Traqer nie mamy tutaj podglądu na aktualne awarie w Orange oraz na to co się dzieje na Twoim koncie abonenckim. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak internetu od ok 16h
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak internetu od ok 16h
Traqer napisał(-a):
Wszystko robiłem i nic nie pomogło. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
Jeżeli zgłosiłeś do BOK to trzeba poczekać na usunięcie awarii... do 72 godzin... potem, jeśli poblem będzie nadal, ponowiłbym zgłoszenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Traqertak więc zgłoś sprawę do BOK. Tylko oni Ci pomogą. Jak masz telefon komórkowy w Orange to zainstaluj sobie aplikację Mój Orange i możesz skontaktować się z doradcą za free. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak internetu od ok 16h
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak internetu od ok 16h
@Piotrekk85 to nie da się za free połączyć przez tą aplikacją z doradcą?? Aplikacja Mój Orange również nie obciąża naszego transferu. Tak więc....mam rozumieć że to wielka ściema??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak internetu od ok 16h
Ale dzwonienie na BOK z aplikacji odbywa się nie jako połączenie internetowe, ale zwykle połączenie głosowe (rozmowa) z pewnym specjalnym numerem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak internetu od ok 16h
@Piotrekk85 czyli Blog Orange kłamie?? Zobacz tutaj. Cyt. z Blogów Orange.: "Jeżeli w pełni zalogujecie się do aplikacji, czyli za pomocą loginu i hasła to będziecie mogli zadzwonić na infolinię bez konieczności przechodzenia przez automatyczne menu głosowe, a w dodatku, połączenie będzie bezpłatne.
Jeśli w aplikacji użyjecie autologowania, o którym pisaliśmy niedawno to konieczne będzie przejście przez automatyczne menu, a połączenie nie będzie bezpłatne, więc warto założyć darmowe konto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak internetu od ok 16h
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »