- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie synchronizacji Neostrada 20 mb/s
Lista urządzeń podłączonych do FB to tylko "wodotrysk" bez żadnego praktycznego znaczenia. Relatywnie często rozmija się z rzeczywistością. Tym się nie przejmuj.
FB może być uszkodzony, tego modelu już nie produkują od dłuższego czasu, klienci dostają "odnowione". To nie zmienia sprawy o tyle, że orange gwarantuje jego sprawne działanie.
Zgaśnięcie diod oznacza po prostu brak aktywności sygnalizowanych przez diody. To niekoniecznie "wina" modemu, bardziej prawdopodobe że kabel gdzieś nie styka.
Tak bardzo się do tych myszy nie przywiązuj, pod ziemię raczej za Twoimi kablami nie weszły. Prędzej coś w gniazdku przerywa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie synchronizacji Neostrada 20 mb/s
Wszystkie 4 urządzenia podłączone pod Wi-Fi mają przydzielony adres IP: początek adresu jest taki sam, różnią się tylko końcówki.
Dekoder końcówka 1.10. jest widoczny w panelu Funboxa.
Telefon nr 1 końcówka 1.11 nie pokazuję, go w panelu, ale działa.
Telefon nr 2 końcówka 1.12 nie pokazuję go w panelu, ale działa.
Tablet końcówka 1.13. pokazuję go w panelu.
Może to wina tego, że nie rozdzieliłam Wi-Fi?
Powinnam zrobić reset do fabryki i podłączyć do Wi-Fi wszystko na nowo, czy zwyczajnie to olać (skoro wszystko działa)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie synchronizacji Neostrada 20 mb/s
@Villemo666Hnapisał(-a)Wszystkie 4 urządzenia podłączone pod Wi-Fi mają przydzielony adres IP: początek adresu jest taki sam, różnią się tylko końcówki.
Dekoder końcówka 1.10. jest widoczny w panelu Funboxa.
Telefon nr 1 końcówka 1.11 nie pokazuję, go w panelu, ale działa.
Telefon nr 2 końcówka 1.12 nie pokazuję go w panelu, ale działa.
Tablet końcówka 1.13. pokazuję go w panelu.
Może to wina tego, że nie rozdzieliłam Wi-Fi?
Powinnam zrobić reset do fabryki i podłączyć do Wi-Fi wszystko na nowo, czy zwyczajnie to olać (skoro wszystko działa)?
Zdecydowanie i konkluzywnie: olać. 😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie synchronizacji Neostrada 20 mb/s
Wi-Fi działa, więc olewam 😉
Mam gorszy problem. Przed godziną znowu mnie rozłączyło. Co prawda na krótko, ale jednak...
@j131 Myślę, że z tym moim gniazdkiem to możesz mieć rację. Powinno być przytwierdzone do ściany, a nie jest. Jest obiektem muzealnym i najprawdopodobniej uszkodzonym 😕
Poproszę jutro techników by się mu przyjrzeli.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie synchronizacji Neostrada 20 mb/s
@Villemo666H niech się nie przyglądają tylko wymienia na nowe skracając kabel i mocujące do ściany nawet na klej termiczny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie synchronizacji Neostrada 20 mb/s
Długo się nie odzywałam, bo walczyłam o poprawę działania mojej Neostrady.
Otóż, okazało się, że utraty synchronizacji zostały spowodowane zbyt dużą prędkością (zawiniła prawdopodobnie centrala). Otóż, okazało się, że utraty synchronizacji zaczęły się, gdy przedłużyła się umowa na Neostradę. Nie wiem czy to system czy ktoś ręcznie ustawił prędkość na ponad 20 mb/s.... Dzięki pomocy życzliwej osoby z tego forum udało się obniżyć prędkość (zmienić profil na 18 mb/s). Potem jeszcze system dołożył swoje trzy grosze i jeszcze obniżył na 16 mb/s (pisząc system mam na myśli DLM).
Jak pisałam utraty synchro zdarzają mi się tylko, gdy zmienia mi się IP.
Niestety, pomimo zmiany prędkości w dalszym ciągu mam dużo błędów na linii 😞 Technik twierdzi, że to nie ma znaczenia. Ech, on w niczym nie widzi problemu. Jego jedyną radą na moje problemy jest zmniejszanie prędkości do wartości wręcz śmiesznych (14 mb/s), które system i tak po kilku dniach zwiększa i cała zabawa zaczyna się od początku 😕
Jedyne, co udało mi się wywalczyć to naprawę gniazdka (zostało przymocowane do ściany). Kiedy napomknęłam, że kabel łączący gniazdko z puszką na domu też powinien zostać wymieniony to mnie wyśmiał. Powiedział, że tych kabli się nie wymienia. Ręce opadają...
Poważnie myślę o tym, żeby zamówić jakiegoś fachowca odpłatnie, który wymieni mi ten przewód. Może to pomoże na błędy es i ses.
Tak prezentują się obecnie parametry mojej linii:
Martwi mnie ten margines szumu w dół. Strasznie skacze. Raz jest 13,8 db a potem spada.
Czuję się bezradna 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie synchronizacji Neostrada 20 mb/s
A o ile margines spada? Trzeba byłoby cały czas patrzeć i tak jest linia, styki do poprawki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie synchronizacji Neostrada 20 mb/s
Na obecnie ustawionej prędkości (tej że screenu) - największy margines wynosi 13,8 db, potem spada do ok. 11 db. Teraz jest 11,4 db.
Czy ja mogę na własną rękę zamówić jakiegoś serwisanta do wymiany tego przewodu łączącego puszkę na domu z gniazdkiem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie synchronizacji Neostrada 20 mb/s
A na którym odcinku na linii jest problem? Tego nie wiemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie synchronizacji Neostrada 20 mb/s
Technik twierdzi, że linia jest ok. Jednak ja uważam, że ten kabel od puszki na domu do gniazdka należy wymienić. Ma on 10 lat i wygląda na mocno zmęczonego życiem xD Jeśli go wymienię i nic się nie poprawi to wtedy będę cisnąć Orange aż do skutku.
Czy taki przewód będzie dobry?