Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zrywanie połączenia internetowego


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@Anonim Gdy próbuję wejść na Mój Orange wszędzie wyskakują mi błędy komponentów i nie mogę w sumie nic zrobić. 😕

Anonim

Nie dotyczy

Zrywanie połączenia internetowego

@Monika2502  przeglądarka Firefox i nie powinno być problemów, jak z komputera czat chcesz prowadzić.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@Anonim Spróbuję.

Anonim

Nie dotyczy

Zrywanie połączenia internetowego

@Monika2502  tu masz zrzut z Firefox 😉

NO.jpg


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@Anonim Na Firefoxie też nic 😕


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@Anonim A na aplikacji mobilnej w ogóle zalogować się nie mogę.

Anonim

Nie dotyczy

Zrywanie połączenia internetowego

@Monika2502  masz stare Mój Orange czy nowe?

Do nowego loguje się @, do starego numerem usługi czy telefonu, jak masz stare to wypada zmigrować do nowego Mój Orange, co do aplikacji może bug na koncie jest, lub zły login czy hasło wpisujesz. Aplikacja działa z loginem usługi czy numerem telefonu i hasło jak na www jest.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6577
  • 16497
  • 88

Zrywanie połączenia internetowego

@Monika2502  dzwoń na numer 19393 do Orange jak odezwie się robot powtarzaj mu proszę o połączenie z doradcą  kilka razy i przełączy 🙂


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@Citi2017 @Anonim Zadzwoniłam, rozmawiałam z pracowniczką Orange, Pani zgłosiła, że internet nie działa. Po zakończeniu realizacji zgłoszenia internet działał przez 1.5 tygodnia, teraz znowu to samo. Co teraz zrobić, znowu dzwonić i porozmawiać z doradcą?

Anonim

Nie dotyczy

Zrywanie połączenia internetowego


@Monika2502napisał(-a)

@Citi2017 @Anonim Zadzwoniłam, rozmawiałam z pracowniczką Orange, Pani zgłosiła, że internet nie działa. Po zakończeniu realizacji zgłoszenia internet działał przez 1.5 tygodnia, teraz znowu to samo. Co teraz zrobić, znowu dzwonić i porozmawiać z doradcą?


Kolejne zgłoszenie, internet musi ci działać, więc działaj 😉