Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zrywanie połączenia internetowego

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@irek6311 Gdy próbuję wejść na Mój Orange wszędzie wyskakują mi błędy komponentów i nie mogę w sumie nic zrobić. 😕

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4159
  • 6476
  • 137

Zrywanie połączenia internetowego

@Monika2502  przeglądarka Firefox i nie powinno być problemów, jak z komputera czat chcesz prowadzić.

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@irek6311 Spróbuję.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4159
  • 6476
  • 137

Zrywanie połączenia internetowego

@Monika2502  tu masz zrzut z Firefox 😉

NO.jpg

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@irek6311 Na Firefoxie też nic 😕

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@irek6311 A na aplikacji mobilnej w ogóle zalogować się nie mogę.


Poziom 36, Guru *
  • 4159
  • 6476
  • 137

Zrywanie połączenia internetowego

@Monika2502  masz stare Mój Orange czy nowe?

Do nowego loguje się @, do starego numerem usługi czy telefonu, jak masz stare to wypada zmigrować do nowego Mój Orange, co do aplikacji może bug na koncie jest, lub zły login czy hasło wpisujesz. Aplikacja działa z loginem usługi czy numerem telefonu i hasło jak na www jest.

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5439
  • 7723
  • 55

Zrywanie połączenia internetowego

@Monika2502  dzwoń na numer 19393 do Orange jak odezwie się robot powtarzaj mu proszę o połączenie z doradcą  kilka razy i przełączy 🙂

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@Citi2017 @irek6311 Zadzwoniłam, rozmawiałam z pracowniczką Orange, Pani zgłosiła, że internet nie działa. Po zakończeniu realizacji zgłoszenia internet działał przez 1.5 tygodnia, teraz znowu to samo. Co teraz zrobić, znowu dzwonić i porozmawiać z doradcą?

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4159
  • 6476
  • 137

Zrywanie połączenia internetowego


@Monika2502napisał(-a)

@Citi2017 @irek6311 Zadzwoniłam, rozmawiałam z pracowniczką Orange, Pani zgłosiła, że internet nie działa. Po zakończeniu realizacji zgłoszenia internet działał przez 1.5 tygodnia, teraz znowu to samo. Co teraz zrobić, znowu dzwonić i porozmawiać z doradcą?


Kolejne zgłoszenie, internet musi ci działać, więc działaj 😉